• Ad
  • צפו: למבורגיני על הצד כתחליף לרכב המשפחתי

    אמא לשלושה מדגימה בצורה מעושנת במיוחד מדוע החליטה לוותר על רכב ה"סוקר מאם" ומה בדיוק אפשר לעשות עם 610 כ"ס ובלם יד הידראולי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    45545455LAMBO DRIFT 1סרטוני דריפטינג הם ככל הנראה הדבר הכי מקליק בקרב חולי ההגה ברשת, אבל כיום, בעידן בו על כל סרטון ג'ימקאנה קצר של קן בלוק נשפך כסף שהיה מספיק להפקת פיצ'ר, כדי להפוך לויראלי לא מספיקים כישורי נהיגה על הצד ויש צורך בצילומים ובעריכה ברמה גבוהה ביותר ורצוי מאוד שיהיה גם איזה גימיק מקורי.

    בסרטון שלפניכם יש שניים כאלה: למבורגיני הורקאן דנדשה שהוסבה למכונת דריפטים ובלונדינית לוהטת העונה לשם סטינה מאחורי ההגה.
    סטינה, שבדית במקור, הגיעה לחוף המערבי של ארצות הברית ללימודים ועל רקע תשוקתה למכוניות מהירות פגשה את סאם יובינט, חולה הגה ופעלולן. השניים התאהבו, נישאו והחליטו לעבוד ביחד כפעלולנים.
    במקביל לחיי משפחה אמריקאים טיפוסיים עם בית נאה בפרברי לוס אנג'לס ושלושה ילדים קטנים, הצמד יוצא כל בוקר לעבודה שכוללת שריפת צמיגים, מרדפים במהירויות גבוהות וקפיצות באוויר.
    בסופי שבוע, לצד זמן איכות עם הקטנים, כל אחד מבני הזוג דואג לבלות גם על המסלול במסגרת סבבי תחרות מקומיים.
    לאחרונה במשפחת יובינט החליטו לרכוש מכונית חדשה. כפי שאתם יכולים לנחש הבחירה לא נפלה על מיניוואן ובני הזוג החליטו לפרגן לעצמם ולרכוש למבורגיני הורקאן עם מנוע וי 10 המפיק 620 כ"ס שמאיצה למהירות תלת ספרתית בתוך 3.2 שניות ולא עוצרת עד 322 קמ"ש.

    עוד ב-TheCar: 
    ניסאן מציגה: דריפטינג למחבקי עצים
    רנו מציגה: ישבנים קטנים ולוהטים
    צפו: טירוף לילי על הצד ברחובות מוסקבה

    למרות הנתונים היותר ממשכנעים והעיצוב המרהיב, בני הזוג לא עצרו כאן וציידו את המכונית ב-Aero Package הכוללת פגושים אגרסיביים יותר, חצאיות צד בולטות, כנף אחורית קבועה ופתחי איוורור בכנפיים הקדמיות. בנוסף הם החליטו גם להחליף את החישוקים לגדולים יותר ולצייד את המכונית בבלם יד הידראולי ובמסרק הגה המאפשר זוויות היגוי קיצוניות.

    LAMBO DRIFT 2

    לא ברור אם בני הזוג החליטו סתם לפרגן לסוכנות למבורגיני ממנה רכשו את המכונית או שהם קיבלו הנחה נאה בתמורה לסרטון תדמית מעושן, אבל התוצאה בהחלט מרהיבה וכוללת ביצועים משכנעים מאוד, הרבה עשן והחלקות עוצמתיות בצמוד ליצירות אקזוטיות השוות מיליוני דולרים.

     

    LAMBO DRIFT 3

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.