יש להניח שבעבור 99 אחוזים מהאוכלוסיה הביצועים ויכולות ההאצה של מכונית כמו למבורגיני הורקאן סטנדרטית הם הרבה יותר ממספקים ובהחלט אפשר להבין זאת, כי מי לעזאזל צריך יותר ממנוע אטמוספרי חלומי המפיק 610 כ"ס שמאיץ את המכונית למהירות תלת ספרתית בתוך 3.2 שניות ול-322 קמ"ש מרביים, אולם מסתבר שיש גם מי שאפילו ביצועים קיצוניים שכאלה רחוקים מלרגש אותם ובעבורם זוהי רק נקודת הבסיס בדרך לכלי סופר משופר שיחצה את קו הרבע מייל במרוצי דראג בקלות בתוך פחות מ-10 שניות.
במשך שנים רבות אותו מאוץ אייקוני ל 402 מטרים נחשב למבחן האולטימטיבי הבלעדי של המכורים לתאוצה אך לאחרונה, ככל שהביצועים של הכלים המשופרים הפכו להזויים יותר, נדרש מאוץ למרחק גדול יותר בו ניתן יהיה להפגין את מלוא היכולות של מפלצות התאוצה והפופולריות של מאוצים למרחק חצי מייל (804 מטרים) נמצאת בנסיקה מתמדת.
עוד ב-TheCar:
מפלצות התאוצה: טסלה שוברת שיאים חדשים ומוסטנג מצטרפת למועדון ה-700
צפו: טויוטה קורעת את אמריקה במרוץ מאתגר במיניוואן
צפו: התרסקו במהירות של מעל ל-300 קמ"ש ויצאו ללא פגע
בסוף השבוע האחרון, במאוץ שכזה שהתקיים בשדה תעופה במדינת אורגון שבארצות הברית, בחור בשם ריצ'ארד פלאוור קבע שיא מדהים עם הלמוברגיני הורקאן המשופרת מאוד שלו שחצתה את קו חצי המייל במהירות של 247.25 מייל לשעה.
כדי להגיע למהירות של כמעט 400 קמ"ש בתוך 800 מטרים, פלאוור שלח את השור הזועם מצפון איטליה למסע התחזקות בסדנת השיפורים "אנדרגראונד רייסינג" בצפון קרוליינה שם שופרה יכולת הנשימה של השור האיטלקי בעזרת צמד מגדשי טורבו אימתניים, ניהול מנוע אגרסיבי ושאר תופינים המאפשרים לחלץ מהמנוע 1,200 כוח סוסים במצב סטנדרטי ולפרקי זמן קצרים ובעת שימוש בדלק מרוצים לא פחות מ-2,200 כ"ס.
השיא הקודם למרחק חצי מייל שעמד על 240 מייל לשעה נקבע, אגב, רק לפני מספר חודשים על ידי ישראלי לשעבר בשם גידי חמדי הגר בסן פרנסיסקו ומוכר בסצנת מרוצי הדראג האמריקאית כשנהג בלמובורגיני גייארדו ששופרה באותה סדנה בצפון קרוליינה, ובקצב הזה נראה כי ממש בקרוב ניתן לצפות שמחסום ה-250 מייל לשעה (402 קמ"ש) ישבר.