• Ad
  • זוכת תחרות מכונית השנה, פיז'ו 308 הושקה בישראל. המחיר כצפוי אינו זול
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו, הודיעה הבוקר (יום ב') על תחילת שיווקה של פיז'ו 308 החדשה. עבור פיז’ו המכונית מסמנת שינוי תפיסתי עם שיטת שמות חדשה, בידול מסיטרואן ורצון למתג את החברה “גבוה” יותר ומול פולקסווגן.

    פיז'ו 308 החדשה הוצגה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2013 וזכתה בתואר מכונית השנה לשנת 2014. היא מבוססת על פלטפורמת EMP2 החדשה והמודולרית של קונצרן PSA (המשמשת בין השאר את סיטרואן C4 פיקאסו החדש) ומציעה ממדים ממוצעים לקבוצה: אורך של 425 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 146 ס"מ ובסיס גלגלים של 262 ס"מ. תא המטען הוא מהגדולים בקטגוריה עם נפח של 420 ליטר.

    בתערוכת ז'נבה האחרונה (מרץ 2014) הציגה היצרנית את 308SW – גרסת הסטיישן של המשפחתית. גרסה זו ארוכה בכמעט 33 ס”מ ביחס לגרסת ההאצ’בק, מציעה מרווח גדול בהרבה עבור דרי המושב האחורי, ונפח תא המטען שלה הוא מהגדולים בקטגוריה עם 610 ליטר (עם מושבים אחוריים זקופים).

    308 מוצעת באירופה עם מנועי דיזל ובנזין, אבל אצלנו היא תשווק עם מנוע בנזין אחד בלבד. זהו מנוע תלת-צילינדרי בנפח 1.2 ליטר שבגרסתו האטמוספרית משרת את פיז'ו 208 הקטנה יותר. כאן במכונית המשפחתית נמצא את הגרסה המוגדשת (130 כ"ס) שגם מחוזקת כדי לעמוד בעומסים גדולים יותר. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה מתוצרת 'אייסן' בעלת שישה הילוכים ויחדיו הם מציעים שיפור משמעותי ביחס ל-308 הקודמת שלה היה מנוע 1.6 ליטר (120 כ”ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבעה יחסי העברה.

    בזכות המנוע החדש, תיבת היילוכים המודרנית, ומשקל מופחת (ב-140 ק”ג), ה-308 החדשה מציעה ביצועים טובים למדי עם האצה ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 19.2 ק"מ לליטר.

    המשפחתית של פיז'ו תוצע בשתי רמות גימור. הבסיסית 'אקטיב' תכלול מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי בגודל 9.7 אינץ', כניסות USB ו-AUX, תפעול מגלגל ההגה, בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי ערפל, חיישן גשם, חישוקים קלים (16 אינץ') ועוד. רמת אבזור 'פרימיום' תוסיף חלון שמש פנוראמי, חישוקי 17 אינץ' ועוד.

    כפי שכבר "הכינו אותנו" אנשי היבואנית בעבר, המחיר אינו זול: 133,000 שקלים עבור גרסת ההאצ'בק הבסיסית ו-149,000 שקלים עבור גרסת הפרימיום. גרסת הסטיישן תוצע רק ברמת אבזור בסיסית ובמחיר של 140,000 שקלים.

    הדור הקודם של 308 לא כיכב אצל חברות הליסינג, בין השאר בגלל ענייני סחירות ואמינות (אמיתיים או תדמיתיים), ובשל תצרוכת דלק גבוהה יחסית. גם אם בעיות אלה ייפתרו בדור החדש, אין זה אומר שהמכונית תהפוך למועמדת טבעית להצלחה בשוק הליסינג. המחיר ממצב את המכונית גבוה מאוד, ומול הגרסאות המאובזרות והיקרות שמטבע הדברים לא מככבות בחברות ציי הרכב. בלובינסקי מודעים לכך ומתכוונים להפנות את עיקר מאמציהם לשיווק 308 במגזר הפרטי.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פיז'ו 308 החדשה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.