• Ad
  • פולקסווגן פיתחה מנוע חזק וקומפקטי לרכב חשמלי
    פלטפורמת הרכב החשמלי העיקרית של פולקסווגן מקבלת חיזוק טכנולוגי בדמות יחידת הנעה משולבת שמשפרת את היעילות ומגדילה את ההספק ב-40% ואת המומנט ב-78%
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פולקסווגן חשפה בסוף השבוע פרטים ראשונים אודות מודול הנעה חשמלית חדש שמיועד לפלטפורמת MEB שלה, הפלטפורמה הייעודית לרכב חשמלי שמהווה בסיס לרוב הדגמים החשמליים של הקבוצה. אנשי החברה לא מספרים איזה דגם יהיה הראשון להתכבד במנוע החדש והמשופר אבל הם מבטיחים שהוא ייכנס לייצור סדרתי ברבעון האחרון השנה.

     

    פולקסווגן פיתחה מנוע חזק וקומפקטי לרכב חשמלי

     

    ההימור שלנו, לכן, הוא שהמודול הזה יניע את מכונית הסדאן החדשה ID.7 אשר תיחשף מחר (17 באפריל) באופן רשמי. תחילת הייצור של ID.7 מתוכננת לרבעון האחרון השנה, ויחידות ראשונות שלה יימסרו ללקוחות בסוף השנה הנוכחית, לכן זה מתאים למסגרת הזמנים המובטחת.

    המודול החדש נקרא APP550 ומתאים להתקנה על הסרן האחורי של כל הדגמים השונים שבנויים על פלטפורמת MEB. הוא מאחד ליחידה אחת מנוע חשמלי, ממיר זרם ותיבת הילוכים, וזה מאפשר לפנות מקום בחלקים אחרים של הרכב ולצמצם את כמות החיווט ואת מספר יחידות הניהול והבקרה ברכב. לא מיותר להזכיר שיצרנית הרכב הסינית BYD עושה מזה שמן שימוש בעיקרון דומה בחלק מן המכוניות החשמליות הטהורות שלה.

     

    פולקסווגן פיתחה מנוע חזק וקומפקטי לרכב חשמלי

     

    יתרון משמעותי חשוב של המודול החדש עבור המשתמשים – כך מבטיחים אנשי פולקסווגן, הוא תוספת משמעותית של כוח. יחידת ההנעה החדשה מספקת 281 כוחות סוס בגרסת הבסיס, וזה אומר שההספק עלה כמעט ב-40% ביחס לגרסה הבסיסית של יחידת ההנעה שמניעה כעת את רוב הדגמים החשמליים של קבוצת פולקסווגן (ומספקת 201 כוחות סוס). חשוב יותר: המומנט שהמנוע מספק זינק מ-310 ל-550 ניוטון-מטר, וזה שיפור של כמעט 78% בנתון החשוב ביותר שמרגיש כל נהג שמאיץ רכב – תחושת הכוח שלו.

    תוספת ההספק והמומנט מתקבלת בזכות תכנון מחדש של הסטטור ושל הרוטור במנוע, ובזכות שדרוג ממיר המתח כך שהוא מספק יותר זרם. בנוסף, יחידת הניהול של המנוע תנהל במודול החדש את כל מערכת ההנעה ואת הטעינה ובמקביל שופרה ועודכנה תוכנת הבקרה של ממיר המתח, מה שלטענת פולקסווגן מגדיל את היעילות שלה.

     

    פולקסווגן פיתחה מנוע חזק וקומפקטי לרכב חשמלי

     

    מערכת הקירור של היחידה, כך אומרים אנשי החברה, חוסכת אנרגיה באמצעות הפעלת מערכת הקירור באמצעות גלגלי השיניים של תיבת ההילוכים והוספת מנגנון מכאני להזרמת שמן בתוך המערכת. כך מקררת המערכת את עצמה בשעה שהשימוש במשאבה חשמלית מתייתר, והאנרגיה שנחסכת מאפשרת להאריך את טווח הנסיעה.

    קבוצת פולקסווגן שוקדת על עדכון פלטפורמת MEB, והפלטפורמה המשופרת, שתיקרא + MEB, תאפשר טווח נסיעה ארוך יותר, תתמוך בתאי סוללה בעלי עיצוב חדש ותספק אפשרות לטעינה מהירה יותר.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.