• Ad
  • עוד בטרם פורסמה שיטת התיקון הודיעה הלילה פולקסוואגן על כוונתה לתקן את מנועי EA 189 בתקינת יורו 5. הפתרונות הטכניים יוצגו בפני הרשויות לפני סוף אוקטובר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שעות לאחר פרסום ידיעה של סוכנות 'רויטרס' לפיה קבוצת פולקסוואגן תקרא לתיקון לכל 11 מיליון המכוניות שבהן הותקנו מנועי דיזל מסוג EA189 פרסמה הלילה החברה הודעה רשמית שמאשרת את הדברים, ומוסיפה עליהם פרטים חשובים.

     

    Volkswagen Sharan

     

    בהודעת החברה נאמר ש"פולקסוואגן AG מכריזה על תכנית פעולה לתיקון מאפייני הפליטה של כלי רכב מונעי דיזל".
    יצוין שהמינוח באנגלית שבו נעשה שימוש הוא "to correct the emissions characteristics" – כלומר שהדגש הוא מצד אחד על רמות הפליטות, כצפוי, ומצד שני על "לתקן עוול".

    "בשלב ראשון" נכתב בהודעה, "הלקוחות שמושפעים יקבלו הודעה שמאפייני פליטות המזהמים במכוניותיהם יתוקנו בעתיד הקרוב. כל כלי הרכב הינם תקינים מבחינה טכנית ובטוחים לנסיעה. על פי תכנית הפעולה, פולקסוואגן ומותגי הקבוצה האחרים שכלי הרכב שלהם מושפעים יציגו לרשויות האחראיות בחודש אוקטובר את הפתרונות הטכניים ואת האמצעים (שנועדו לפתור את הבעיה –ג.מ.). את בעלי הרכב האלה תעדכן החברה בשבועות ובחודשים הבאים. כל מותגי הקבוצה שמושפעים יקימו אתרי אינטרנט לאומיים כדי לעדכן את הלקוחות בנוגע להתפתחויות.

    הערכה פנימית שבוצעה בחברה ביום שישי קבעה שהליך שירות נדרש לכחמישה מיליון כלי רכב מתוצרת המותג פולקסווגן מתוך סך כללי של אחד עשר מיליון כלי רכב של קבוצת פולקסוואגן ברחבי העולם.
    כלי רכב אלה, מדגמים ושנות דגם מסוימים (כגון הדור השישי של פולקסוואגן גולף, פולקסוואגן פאסאט מהדור השביעי או הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן) מצוידים במנועי דיזל מסוג EA189" – כך לשון ההודעה.

    מעניין לציין שאאודי, סיאט וסקודה טרם פרסמו הודעות דומות, אולי מתוך החלטה שהמותג הכחול של פולקסוואגן יספוג את כל האש ויגונן על מותגי הקבוצה האחרים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסוואגן מכריזה על תכנית פעולה לתיקון מנועי הדיזל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.