• Ad
  • על מי אתם מנסים לעבוד? המכוניות שהתחפשו לבוגאטי ויירון

    בחיפושינו אחרי מציאות מוטוריות באינטרנט, צדה את עינינו מכירה שכללה תמונות מרשימות של משהו שנראה בול כמו בוגאטי ויירון ומחיר מפתה.  מבט בפרטים חשף את העובדה שלא באמת מדובר במכונית המהירה בעולם, אלא ברפליקה המבוססת על פורד בת 15 שנה עם הנעה קדמית. אחרי שנרגענו נזכרנו בעוד כמה רפליקות למכונית העל הנדירה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    s-l1600 (2)יש בעלי רכב שרוצים לשכנע את הסביבה (או אולי בכלל את עצמם) שהם נוהגים על כלי רכב נחשק ולא מעט פעמים ניתן לראות על הכביש כל מיני גולף סטנדרטיות עם סמלי GTI, ב.מ.וו 316 שהפכו ל-M3, מכוניות מרצדס ששימשו כמוניות בעברן ושודרגו ל-AMG וכמובן המון אימפרזות 1.6 אוטומט עם קיט מלא של WRX כולל מכסה מנוע עם כונס (שלא מוביל לשום מקום), חישוקים זהובים ופגוש קדמי עם פנסי ערפל למרוצי ראלי, הכל תרומת "אימברזה דורבו" שהחזירה נשמתה לבורא והגיעה לפירוקיה הקרובה.

    על אף שאנחנו מוכנים להישבע לכם שכל השדרוגים שהוזכרו לעיל לא מוסיפים אפילו כוח סוס בודד למנוע או מחדדים את ההתנהגות של המכונית המשמימה שלכם בפיתולים ולמרות שחובבי רכב אמיתיים מזהים בקלות ממרחק של לפחות 20 מטרים את הזיוף, תמיד ימצאו מי שימשיכו להשקיע מאמץ לא מבוטל להעניק למכונית שלהם נוכחות של משהו שהיא לא.

    יש מי שמכוונים גבוה הרבה יותר, לא מסתפקים ב"שדרוג" למראה גרסת הביצועים של דגם הרכב שלהם, חושקים ברכב אקזוטי של ממש – כזה שיגרום לאנשים להחסיר פעימה, ומחליטים לייצר רפליקה של החלום הבלתי מושג.

    יש רפליקות שנבנות על ידי אנשים פרטיים בחצר הביתית משאריות מתכת וג'אנק, אשר בבנייתן מושקעות מאות ואלפי שעות עבודה תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, ויש גם רפליקות שמיוצרות על ידי סדנאות מקצועיות באמצעים מתקדמים ונראות דומות להפליא למקור ההשראה.

    s-l1600

    עוד ב-TheCar:
    1,500 כ"ס בייבי: בוגאטי חושפת את השירון
    יצאנו לחפש את העתיד והתאהבנו בדלוריאן מהאייטיז
    לקסוס מציגה: קרטון במקום פלדה

    רפליקה ברמת דיוק גבוהה מאוד ללא פחות מבוגאטי ויירון מוצעת בימים אלה למכירה ב-eBay ב"קנה עכשיו" בתמורה ל-60 אלף דולרים ואתם יכולים גם להציע סכום נמוך יותר.
    המכונית, שנבנתה לפני מספר שנים על ידי מכונאי מפלורידה, מציגה דמיון למקור, השווה כיום קרוב ל-2 מיליון דולרים, שבהחלט מעורר השתאות וניכרת הקפדה מרשימה מאוד על הפרטים.
    עם זאת, מתחת למעטפת לא מסתתרת, לצערנו הרב, מכונית שרירים אמריקאית כמו דודג' וייפר, שברולט קורבט או לפחות איזו מוסטנג שהיו יכולות לתת סוג של תוקף למראה המרהיב, אלא לא יותר מפורד קוגר מודל 2001, מכונית קופה צנועה ללא יומרות ספורטיביות של ממש, עם כמעט 200 אלף קילומטרים על השעון.

    ה"קוגר ויירון" מעט קטנה במימדיה ממכונית העל האמיתית אבל מכיוון שבעולם כולו יש רק כ-300 מכוניות בוגאטי ויירון יש להניח שלמרבית האנשים לא בדיוק קיימת נקודת השוואה מציאותית.

    מרבית החלקים מתחת לפני השטח הם אותם חלקים מקוריים ואמינים מתוצרת פורד וזה כולל את לוח השעונים, החלונות החשמליים, המזגן, תיבת ההילוכים האוטומטית וגם המנוע מתוצרת פורד שמסתפק ב-6 צילינדרים והספק של 200 כ"ס. סביר כשלעצמו אבל רחוק רחוק מאותו מנוע 16 הצילינדרים המפיק 1001 כ"ס שמניע את הויירון המקורית.

    s-l1600 (3)

    בזמן שהויירון קוגר מחפשת ברשת בעלים חדשים, נזכרנו בעוד כמה אנשים שהחליטו להפוך את המכונית שלהם לבוגאטי ויירון והאמינו לנו – זה יכול להיות הרבה יותר גרוע מזו המוצעת כעת למכירה ב-eBay.

    על הנייר לרפליקה הזו יש נתונים די טובים. היא מבוססת על מרכב של גרסה מראשית המילניום של מכונית השרירים פונטיאק GTO וכוללת יחידת הנעה עוצמתית עם מנוע וי 8 של קורבט המפיק 400 כ"ס ומסוגל לתת תוקף לעיצוב, אבל כמו בהרבה פרויקטים בשלב מסוים מישהו הרים ידיים והחליט לוותר על ה"ויירון" לפני סיומה ולהעמיד את הרפליקה, ללא צבע, חלון קדמי, סבכה ועוד שלל פריטי עיצוב קטנים וחשובים, למכירה בתמורה לכ-100 אלף דולרים. שיהיה לו בהצלחה.

    561819

    561817בעוד ששתי הרפליקות שהוזכרו לעיל ניסו לשחזר במדויק את הקימורים של מי שהחזיקה במשך יותר מעשור את התואר "המכונית המהירה בעולם", נראה שמי שהחליט להפוך מכונית שהחלה את חיה כאודי A6 מודל 1997 לויירון עשה זאת מהזיכרון או מהתבוננות בתמונות די גרועות.

    עם זאת, לפחות מדובר ברפליקה המבוססת על מכונית שיוצרה על ידי קונצרן פולקסווגן המחזיק גם בבעלות על מותג בוגאטי ולזכותה ניתן לציין גם מנוע וי 6 בנפח 2.8 ליטר המפיק יותר מ-200 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית.

    561816

    561815תת היבשת ההודית היא ממש לא המקום שהייתם מצפים למצוא בו בוגאטי ויירון, אבל בהחלט מקום בו ניתן לפגוש הרבה מכוניות קטנות ואנשים יצרתיים מאוד. השילוב הזה הוליד רפליקה לויירון המבוססת על סוזוקי מארוטי סוויפט.

    רגע לפני שאתם הולכים להקיא בצד נציין שהיא נראית לדעתנו ממש טוב ועל אף שמסיבות ברורות היא לא באמת דומה למקור, רמת הביצוע המרשימה והמימדים הזערוריים יוצרים מכונית שלא מנסה להיות מה שהיא לא אלא משהו שהוא יותר הומאז' משעשע לדבר האמיתי.

    561814

    561837כפי שאתם מנחשים שמרנו את היצירה המזעזעת ביותר לסוף. מסתבר שיש חברה שאשכרה טרחה לתכנן ומציעה למכירה בודי-קיט ויירון להונדה סיוויק קופה משנות ה-90'. ערכת הפיברגלס שכוללת 8 חלקים מתיימרת להפוך את היפנית הישנה לפיסת אקזוטיקה אמיתית ואתם יודעים מה באמת מדהים? יש אנשים שהשתכנעו וקנו את הקיט הזה.
    מה נאמר? היופי הוא כנראה באמת רק בעיני המתבונן.

    561838

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.