• Ad
  • סמארט תשיק בחודש הבא את #3 שתתחרה בפולקסווגן ID4
    סמארט "האשטאג 3" הוא קרוסאובר חשמלי בסגנון קופה שייראה יותר כמו מכונית סטיישן קצרה מאשר כמו קרוסאובר. העיצוב של מרצדס, כל השאר באחריות ג'ילי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב-17 באפריל, בתערוכת שנחאי, תשיק 'סמארט' את המכונית החשמלית השנייה בגלגול הנוכחי שלה כחברה סינית בבעלות משותפת של מרצדס וג'ילי. הדגם החדש של סמארט הוא קרוסאובר חשמלי טהור בגודל קומפקטי שיתחרה, מבחינת ממדיו, בפולקסווגן ID4, והוא צפוי להגיע לאירופה בשנה הבאה.

     

    סמארט תשיק בחודש הבא את #3 שתתחרה בפולקסווגן ID4

     

    סמארט 'האשטאג 3' ייבנה על פלטפורמת SEA החשמלית של ג'ילי כאשר כמו בשאר הדגמים מרצדס אחראית על העיצוב החיצוני והפנימי ואילו ג'ילי אחראית על ההנדסה, הרכש, תהליכי הייצור והרכיבים.

    אורכה של 'האשטאג 3' הוא כ-4.4 מטרים, וזה ממש אותו אורך כמו וולוו XC40  שאיתה היא חולקת את פלטפורמת SEA. אורך בסיס הגלגלים של סמארט – 278 סנטימטרים – ארוך יותר.

    תמונות ריגול של הרכב החדש פורסמו לפני כחודש בסין לאחר שהוא נצפה שם בעת ניסויי כביש בתצורה כמעט מוגמרת, אם כי תמונות רשמיות (לא של גרסת הייצור הסופית) פורסמו על-ידי היצרנית עוד קודם לכן. על-אף שגם קודם היה ברור שמדובר בקרוסאובר גדול יחסית לדגמי סמארט המקוריים, רבים הופתעו לגלות שמדובר ברכב ארוך ורחב (180 ס"מ) אבל נמוך ביחס לקרוסאוברים, בגובה של 155.6 סנטימטר בלבד. למעשה הרכב נראה יותר כמו מכונית סטיישן קצרה מאשר קרוסאובר מנופח, משהו בסגנון של פולסטאר 3.

    סמארט החלה אך לאחרונה לספק באירופה את 'האשטאג 1', הרכב החשמלי הראשון בגלגול המודרני שלה, והדגם החדש ארוך ממנו בכ-13 סנטימטרים ויקר ממנו. בכל מקרה מדובר בחריגה גדולה מן הרעיון המקורי שאיתו יצא המותג הזה לדרך בשנת 1996. אגב, סמארט לא מתכוונת לוותר על המורשת המקורית שלה ובהחלט תשיק דגם שיחליף את המכונית הקלאסית ביותר של המותג – סמארט 'פורטו', שהיא גם הדגם היחיד של המותג שעדיין נבנה מחוץ לסין. 'פורטו' הנוכחית, לצד רנו טווינגו, נבנית עדיין בעיר האמבך שבמזרח צרפת, על גבול גרמניה. אנשי סמארט מתכוננים לסיים את ייצור הדגם הזה באמצע השנה הבאה.

    ל'האשטאג 3' יהיו שתי תצורות הנעה: אחורית, עם מנוע חשמלי יחיד שיספק 200 קילוואט (272 כ"ס), וכפולה, עם שני מנועים חשמליים שיספקו יחד 315 קילוואט (428 כ"ס).

     

    סמארט תשיק בחודש הבא את #3 שתתחרה בפולקסווגן ID4

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.