Ad

סיאט מציעה את גרסת הדיזל לטולדו ב-130,000 ש"ח

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

סיאט טולדו דיזל תהיה אחת המכוניות הפחות יקרות בישראל בעלות מנוע דיזל ותיבה אוטומטית-רובוטית. מסירה ללקוחות תחל באפריל

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן לישראל, מוסיפה את גרסת הדיזל בנפח 1.6 ליטר למגוון דגמי סיאט טולדו שמוצעים בישראל.
טולדו 1.6 ליטר TDI תשווק בארץ החל מן החודש הבא, תעלה 130,000 ש"ח ולכן תהיה מכונית הסופר-מיני פלוס, או משפחתית מינוס, בעלת מנוע דיזל, הכי פחות יקרה בישראל כרגע.
סיאט 'טולדו' היא למעשה סקודה ראפיד עם סמל של סיאט, והיא מיוצרת בצ'כיה על-ידי סקודה. היות שסיאט, להבדיל מסקודה, כמעט ואינה מתמודדת אצלנו בשוק הליסינג וההשכרה היא לא נמצאת ב"מילכוד הליסינג" שבו מצויים רבים מיבואני הרכב בישראל: היא לא צריכה לנפח את מחיר המחירון של המכוניות כדי להציע ממנו הנחה נדיבה לציי הרכב. לשם השוואה, מחיר המחירון של ראפיד המקבילה הוא 152,500 ש"ח.
מנוע ה-1.6 ליטר TDI של קבוצת פולקסוואגן מחובר לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה, ולפי נתוני היצרן (נתוני מעבדה) הוא צורך 22.2 קמ"ל בנסיעה משולבת.
רמת האיבזור של המכונית כוללת בין השאר חישוקים קלים, בקרת אקלים, ובקרת שיוט.
טולדו היא אחת המכוניות המרווחות ביותר מבין המכוניות ששייכות לקטגוריה שבין מכוניות הסופר-מיני לבין המכוניות הקומפקטיות (בין איביזה לליאון, קטגוריה לה שייכת גם פיז'ו 301), והיא מציעה מרחב טוב מאד לארבעה נוסעים ותא מטען גדול מאד.
עדכון המיסוי הירוק, בשנה שעברה, העלה את מחירי רוב דגמי הדיזל בישראל, הרחיק אותם מהישג ידם של לקוחות רבים, וצמצם את ההיצע שלהם בשוק, כך שזהו כרגע אחד הדגמים הבודדים שמתאים ללקוח פרטי שמכסה קילומטראז' שנתי רב בישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות