• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סיאט חשפה מתיחת פנים קלה לדגם המצליח ביותר שלה. לאיביזה המחודשת יש פנסי לד, אפשרויות להתאמה אישית, וחשוב מכל: מנועים חדשים

    בעקבות אחיותיה לקבוצת פולקסוואגן גם המכונית הנמכרת ביותר של סיאט, איביזה, עברה מתיחת פנים, אם כי בשונה מהשתיים האחרות כאן מדובר בעיקר בשינויים קוסמטיים.

    Seat-Ibiza-2

    הדור הרביעי, הנוכחי, של איביזה הושק בשנת 2008 והציג מראה מצודד אשר קסם לרבים. בשנת 2012 ביצעה סיאט מתיחת פנים לאיביזה, ולמרות שנראה שגם בשנת 2015 ה'לוק' שלה עדיין נראה רלוונטי, בסיאט מקווים שבעזרת 'איילנר' בדמות פנסים עם נגיעות לד יוקרתיות, חישוקי 16 ו-17 אינטש בעיצוב חדש, אפשרויות לפרסונליזציה ומספר צבעי מרכב שנוספו להיצע, היא תוסיף לקסום לקהל היעד שלה בשנתיים שנותרו עד להחלפתה.

    Seat-Ibiza-11

    עדכונים קלים נרשמו בסביבת הנהג, שהייתה נקודת החולשה של הסופר מיני הספרדיה. העיצוב הכללי והחומרים הפשוטים לא השתנו, אבל נגיעות צבע סביב פתחי האוורור, ובחלק מגרסאות האבזור גם בחישורי ההגה, ובדי ריפוד אופנתיים ומזמינים יותר, מעניקים למכונית מראה יותר איכותי.
    בחלק מן הגרסאות מוצעת מערכת מולטימדיה חדישה שכוללת מערכת ניווט, רדיו לוויני ואפשרות להצגת תכנים מהסמארטפון בעזרת חיבור מירור לינק.

    בסיאט טוענים שביצעו גם עבודה על כיול המתלים לטובת שיפור נוחות הנסיעה, מה שאומר שהמכונית כנראה פחות חדה ויותר נוחה.

    יותר כח, פחות דלק

    השינויים החשובים יותר במתיחת הפנים הנוכחית נמצאים מתחת למכסה המנוע, עם מגוון יחידות הנעה חדשות שחלקן יחליפו גם את המנועים בגרסאות הפופולריות בישראל.

    גרסת הכניסה מצויידת במנוע שלושת הצילינדרים בנפח 1.0 ליטר של קבוצת פולקסוואגן שמפיק 75 כ"ס ומוכר לנו מסיאט Mii, סקודה סיטיגו ופולקסווגן UP!.
    שתי גרסאות מוגדשות של אותו מנוע, אשר מפיקות 95 ו-110 כ"ס יוצעו בעתיד הקרוב, ויחליפו את גרסת ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין הנוכחית. לגרסת ה-110 כ"ס תוצמד גם תיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול וזו תחליף את הגרסה הנמכרת ביותר של איביזה בישראל.

    המנוע החזק ביותר, למעט זה שיניע את גרסת ה'קופרה' הספורטיבית, הוא 1.4 ליטר מוגדש שמספק 150 כ"ס ואופציה למערכת שמכבה שניים מהצילינדרים בעת שיוט ונקראת ATC אצל סיאט.
    בסיאט מבטיחים שיפור בתצרוכת הדלק ובפליטת המזהמים בכל המנועים, ובמיוחד לאחר שנוספה להם מערכת 'דומם והנע'.

    כרגיל בסיאט ובקבוצת פולקסוואגן בכלל, גרסת הבסיס מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, ובגרסאות האחרות מוצעת גם תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד כפול עם 7 יחסי העברה.

    האיביזה המעודכנת נחשפה בתערוכת המכוניות בברצלונה, שנפתחה בסוף השבוע, והייצור שלה יחל במחצית השנייה של 2015. לישראל היא תגיע לקראת סוף השנה הנוכחית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סיאט איביזה מתעדכנת: מתיחת פנים לספרדיה הפופולרית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.