• Ad
  • סובארו לבורג מלפנים
    אחרי שבע שנים גרסת הסטיישן של אימפרזה חוזרת לישראל. היא תגיע על בסיס שילדת WRX STI, ועם מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.6 ליטר. המחיר לא צפוי להיות זול
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סמל"ת, יבואנית סובארו נחושה להגדיל את מכירות המותג בישראל ולקראת סוף השנה מתכננת להשיק דגם חדש, 'לבורג' (Levorg). שמה של המכונית הוא שילוב של “לגאסי”, “מהפיכה” (Revolution) ו’טורינג’.

    סמל”ת: שבע השקות חדשות ב-2015

    סובארו הציגה את לבורג בתערוכת טוקיו בסוף 2013 ולעת עתה המכונית משווקת אך ורק ביפן. היא נראית כגרסת סטיישן לאימפרזה למרות שהיא מעט גדולה יותר ומבוססת על שילדת גרסת WRX STI הספורטיבית. אורכה עומד על 469 ס"מ (תוספת של 11 ס"מ ביחס לאימפרזה הרגילה ו-9.5 ס"מ ביחס ל-STI), רוחבה על 178 ס"מ (6 ס"מ יותר מאיפרזה ו-1.5 ס"מ פחות מ-STI) גובה על 148.5 (2 ס"מ יותר מאימפרזה וס"מ אחד יותר מ-STI) ובסיס גלגליה על 265 ס"מ (0.5 ס"מ יותר מאימפרזה וזהה ל-STI).

    להבדיל מ-WRX STI שבחרטומה מנוע טורבו-בנזין בתצורת בוקסר ובנפח 2.5 ליטר, לבורג מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין בתצורה דומה ובנפח 2.0 ליטר, וטורבו-בנזין חדש בתצורת בוקסר ובנפח של 1.6 ליטר. מנוע ה-2.0 ליטר מוכר מגרסת ה-WRX אם כי הספקו שונה (300 כ"ס בלבורג לעומת 268 כ"ס ב-WRX), אבל מנוע ה-1.6 חדש ומציע 170 כ"ס. שני המנועים מניעים את ארבעת הגלגלים כאשר הכוח עובר דרך תיבה אוטומטית רציפה (‘לינארטרוניק' בלשון סובארו) בגרסה מעט פחות מתקדמת מזו זו שנמצא ב-WRX STI (שם נקראת התיבה ‘לינארטרוניק ספורט’).

    על פי תוכניות סובארו העולמית לבורג תגיע לאירופה לקראת סוף שנה זו ובכך נפתחת הדלת לשיווק המכונית גם אצלנו. זה גם אומר שסובארו חוזרת להציע גרסאות סטיישן מחוץ ליפן. בפעם האחרונה היה זה בדור השני של סובארו אימפרזה שווק בישראל בין השנים 2000-2007. לדור השלישי (שנמכר עד 2011) כלל לא היתה גרסת סטיישן ועד להצגת לבורג, גם לא לדור הנוכחי של אימפרזה.

    שיווקה בישראל מתוכנן לסוף שנה זו או תחילת 2016 ועם מנוע טורבו בנזין שמפיק 170 כ"ס ושילדה של WRX STI, ברור שמחירה לא יהיה זול כשאר דגמי הסטיישן של המתחרות.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סובארו לבורג בדרך לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.