• Ad
  • סדנה איטלקית מציגה: מדריך עתיק לאהבה על גלגלים

    ה-500 של פיאט נחשבת בעיני רבים לאחת המכוניות הכי שיקיות וסקסיות במחיר שפוי. סדנת Garage Italia Customs החליטה לקחת את זה כמה צעדים קדימה והפכת צמד רכבי פיאט 500 למיצג נייד לאמנות הקאמה סוטרה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מרבית האנשים רואים בכלי הרכב שלהם בעיקר אמצעי יעיל לשינוע ממקום למקום, אבל מסתבר שיש גם לא מעט אנשים הסבורים שמדובר במקום מצוין, שלא לומר אידיאלי, לקיים בו יחסי מין.
    מסתבר שסקס במכונית הוא עניין הרבה יותר נפוץ ממה שאתם חושבים, בין אם מתוך חוסר ברירה בהעדר מקום זמין אחר ובין אם מתוך בחירה כהרפתקה בחיק הטבע או במקום ציבורי.

    על אף שניתן לחשוב על מקומות יותר נוחים או מרגשים להתנות בהם אהבים מאשר במושב האחורי של המכונית, מסתבר שרבים סבורים שסקס ברכב הוא חוויה מלהיבה במיוחד וכך למשל במשאל שנערך לפני כמה שנים 48 אחוזים מהאמריקאים ציינו שהמכונית היא המקום המסעיר ביותר בו קיימו יחסי מין.

    פיאט 500 על מידותיה הקטנות היא בוודאי לא המכונית האידיאלית לחפוז על גלגלים, אבל בניגוד לרכבים שיותר מתאימים למשימה כמו מיניוואנים למיניהם וטנדרוני שרות שאולי מרווחים מספיק אך נטולי כל אפיל סקסי, לפיאט הקטנה יש תדמית שובבה וסקסית מאוד.

    זה כנראה מה ששימש השראה לסדנת Garage Italia Customs האיטלקית, המתמחה בין היתר בצביעה לא שגרתית של רכבים בצבעים המשנים גוון בהתאם לטמפרטורה ועוצמת השמש, לעטר שני רכבי פיאט 500 בציורי איירבראש מתוך ספר הקאמה סוטרה – ככל הנראה מדריך האהבה הקדום בעולם.

    למרבה המזל ברוב שעות היום חלקי הגוף המוצנעים של הדמיות שצוירו על צמד הרכבים מוסתרים על ידי מלבנים שחורים עם הכיתוב "מצונזר", אבל כשהטמפרטורות בחוץ עולות המלבנים הכהים מתבהרים וחושפים, רחמנא ליצלן, תנוחות שלא משאירות מקום לדמיון.

    סדנת Garage Italia Customs לא הסתפקה רק בעבודת האיירבראש על המרכב החיצוני וגם הקבינות של צמד רכבי הקאמה סוטרה עוצבו באווירה ארוטית תואמת כשבאחת המכוניות האווירה היא במחוזות בורדלים עם ריפודי עור, וילונות צד ותקרה בצבע אדום ושלט ניאון "מבוגרים בלבד" בחלון האחורי. כמו כן בצידי המושבים הותקנו צעצועים נשלפים למבוגרים וידית ההילוכים עוצבה גם היא בהשראת אביזרים מחנויות סקס.

    הקבינה של ה-500 השניה קצת יותר שמרנית וכוללת מושבים המשלבים בין גווני וורוד לקרם, וילונות צד אדומים וקונסולה מרכזית שכמו המרכב החיצוני גם היא כוללת איורים ארוטיים.

    "מי אמר שאהבה וסקס הם חטא?" כתב לאפו אלקן, אחד מבעלי הסדנה האיטלקית שהכינה את צמד הקטנות הלוהטות, לצד התמונות של היצירות שהעלה לאינסטגרם. אין ספק שהוא צודק, אך תקראו לנו שמרנים – לדעתנו לפחות מכאן ועד לנוע ביום יום ברכב שנראה כך הדרך עוד ארוכה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.