• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צמד נהגי מרצדס לקח את שני המקומות הראשונים במירוץ הרחובות המפורסם ביותר בסדרת הפורמולה 1, כשהם מובילים לפני דניאל ריקיארדו מרד-בול

    הזינוק של רוזברג היה מושלם והוא הוביל ברציפות עד לקו הסיום, כשהוא גוזל מחברו לקבוצה, לואיס המילטון, את האפשרות לזכות במירוץ חמישי ברציפות (ומלבה עוד קצת את המתח והיריבות בין השניים). במהלך מקצי הדירוג גרם רוזברג, בכוונה או בטעות, למרשלים להוציא דגלים צהובים כאשר בלם בפתאומיות וירד לנתיב המילוט (אם כי בחקירת האירוע לאחר מכן הוא נמצא "לא אשם"). כך נמנעה מהמילטון עמדת הזינוק הבכירה, הכל-כך חשובה במונקו. זהו נצחון שני של רוזברג העונה, אבל הוא מקפיץ אותו אל ראשות טבלת אליפות הנהגים.

    במירוץ עצמו ניהלו השניים מאבד צמוד עד להקפה ה-60, אולם אז כפי הנראה נכנס לכלוך כלשהו לעינו השמאלית של המילטון, והוא נאלץ להוריד קצב. רביעי סיים פרננדו אלונסו עם פרארי, ואחריו ניקו הולקנברג, נהגה של פורס-אינדיה. נהגה השני של הקבוצה, סרחיו פרז, סובסב על-ידי בן קבוצתו לשעבר ג'ייסון באטן כבר במחצית ההקפה הראשונה ופרש.

    בכלל, מירוץ הרחובות של מונקו היה השנה עתיר פרישות ותאונות. לאלוף העולם סבסטיאן פטל מקבוצת רד-בול, למשל, לא היה מזל: דווקא במירוץ ה-100 שלו הוא סבל מבעיות מכאניות ונאלץ לפרוש, לאחר שתיבת ההילוכים שלו נתקעה בהילוך נמוך. מפסיד נוסף הוא קימי רייקונן מפרארי שהחזיק היטב את המקום השלישי עד שחטף פנצ'ר ביציאה מעצירת התדלוק הראשונה לאחר התחככות קלה עם מכונית המארוסיה של מאקס צ'ילטון.

    אחרי שישה מירוצים, שבכולם ניצחו נהגי מרצדס, מובילה הקבוצה עם 240 נקודות לפני רד-בול (99 נקודות), פרארי (78), פורס אינדיה (67) ומקלארן (52).

    רוזברג, כאמור, מדורג ראשון עם 122 נקודות, אחריו המילטון עם 118, ואחריהם פרננדו אלונסו (61), דניאל ריקיארדו (54) וניקו הולקנברג (47).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורמולה 1: ניקו רוזברג ניצח במונקו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.