תכנון של מסלול מרוצים חדש או אפילו תוואי של תחרות ג'ימקאנה או דריפטינג מצריך הבנה במרוצים, ידע במכוניות ויכולות ניתוח פיזיקליות של התנהגות רכב על המגבלות.
עם זאת, מעבר ליכולת הטכנית להבין איך לבנות מסלול נכון רצוי מאוד שלמתכנן תהיה גם מידה של יצירתיות ומקוריות כדי ליצור תוואי מעניין ולא שגרתי.
משום מה דווקא בסעיף זה רבים מהמסלולים מסביב לעולם לא מאוד מרשימים, אולם מבט מהיר על המסלולים היותר אייקוניים מסביב לגלובוס מצביע שבכל אחד מהם יש לפחות אלמנט אחד לכאורה שגוי ההופך אותם למעניינים במיוחד.
עוד ב-TheCar:
עשן של שפיות בעולם מטורף: דריפטינג ברחובות מוסול
ניסאן מציגה: דריפטינג למחבקי עצים
הכי קרוב לקן בלוק: חובב מאיים לכבוש את הרשת עם ג'ימקאנה תוצרת בית
החבר'ה באינפינטי כנראה הבינו את זה וכאשר הם רצו להפיק סרטון המוכיח את היכולות הדינמיות הגבוהות, חדות היגוי ומתירנות הישבן של ה-Q50 , משפחתית הסדאן של החברה שבגרסת הסקאי ליין מצוידת במנוע וי 6 המפיק 400 כ"ס, המכונית הראשונה בייצור סדרתי בעולם אשר בה אין חיבור מכני בין ההגה לגלגלים, הם החליטו לחשוב מחוץ לקופסה ובמקום לפנות למתכנן מסלולים ידוע לתכנן את הנתיב בהתבסס על ציור מופשט של אמנית שזכתה לאחרונה לפרסום רב ברשת – פיגאסו – חזירה צעירה שניצלה מתעשיית הבשר והגיעה לחוות החופש "Farm Sanctuary SA" שבדרום אפריקה המתמקדת בהצלת חיות משק, שם זכתה לבית מפנק והתגלתה כבעלת כישרון לא שגרתי בציור.
אנשי אינפינטי בחרו את הקווים הכלליים מהיצירה, העתיקו אותם בענק לאספלט של מגרש חניה רחב ידיים והזמינו את נהג המרוצים הגרמני מייקל קרום לתפוס את ההגה ולנהוג כמה שיותר מהר בתוואי.
אף אחד לא טרח לספר לנהג המרוצים מי תכנן את הנתיב ובפניות הראשונות קרום קצת התקשה לשמור על הקווים הנכונים, אך עד מהרה הוא התחיל לתחבר לטירוף והצליח להפגין ביצועים נאים והחלקות צד מרשימות בפניות.
לקראת סוף המסלול קרום הוזמן להביט במסך גדול שהוצב בשולי הנתיב ולהכיר את המתכננת של המסלול שגרם לו להזיע – החזירה החמודה מדרום אפריקה.