• Ad
  • סרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק הלהיבו מאות מיליונים ושימשו השראה לעשרות אם לא מאות אלפי חולי הגה. צעיר מאוהיו שבמשך שנים בזבז כל סנט שהרוויח באימונים ושיפורים החליט לאחרונה להגשים חלום והפיק בעזרת המשפחה והחברים בתקציב אפסי סרטון מרהיב שמעלה געגועים לבלוק של פעם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק הפכו את הנהג האמריקאי לאחד הכוכבים הגדולים של יו-טיוב לפחות בכל מה שקשור בתחום המוטורי ולאדם עשיר למדי.
    עם עשרות ולעיתים מאות מיליוני צפיות לכל סרטון בסדרה, בלוק הגיע בכל פעם לקהלים גדולים חדשים, לא רק בקרב חולי ההגה, והעניק להם הצצה מרהיבה על ענף הדריפטינג.
    מרבית האנשים הסתפקו בקריאות התפעלות, אבל זה לא יהיה מוגזם לקבוע שכל סרטון של בלוק גרם לכמה אלפי אנשים להחליט ללכת על זה, לקנות מכונית עם הנעה אחורית (או כפולה כמו בסובארו, בפוקוס או בפיאסטה בסרטוניו של בלוק) ולהתחיל להתאמן.
    מבין כל אלו שחלמו "לעשות את זה כמו קן בלוק", רבים, בהתאם לעידן האינסטנט בו אנו חיים, מיהרו לעלות לרשת סרטונים עם כותרות מפוצצות כמו "אפיק דריפט" או "סרטון הדריפטינג הכי מדהים בעולם" אשר לרוב חשפו יכולות נהיגה בסיסיות למדי וצילומים רועדים במצלמת סמארטפון.


    אבל יש גם מי שהבינו שכדי לזכות בתהילה צריך להשקיע מאמצים, זיעה וצמיגים באימונים באיזה מגרש חניה צדדי, דרך עפר או כיכר נטושה ומעת לעת עולים לרשת סרטונים מרשימים ומושקעים מאוד הן מבחינת כישורי הכשכוש בזנב של האוחזים בהגה והן מבחינת איכויות הצילום וההפקה שלהן.
    הסרטון שהעלה בסוף השבוע נהג חובב בשם טיילר וויט הוא דוגמא מצוינת לכך.


    וויט רכש לפני כמה שנים מחבר סובארו אימפרזה טורבו ישנה מהדור הראשון. בהתחלה הוא עשה שימוש די סטנדרטי ברכב עד שביום גשום אחד הוא החליט לקחת את הטורבו המזדקנת לסיבוב בפארק שעשועים נטוש אותו זכר מימיו כרוכב אופני BMX.
    במגרש העפר הצמוד לפארק, וויט ניסה כמה תרגילים בהשראת הסרטונים של בלוק שראה ברשת ומיד הבין שמדובר במשהו שישנה את מהלך חייו.
    בשנים מאז וויט מעיד כי השקיע כל פרוטה שהוא חסך בשיפור המכונית ובתיקון נזקים שקרו במהלך האימונים, אבל למרות הלחץ הכספי והויתורים הלא פשוטים שהתחביב שלו אילץ אותו לעשות, וייט טוען שבכל פעם שהוא מאחורי ההגה הוא שוכח הכל ושהוא בכלל לא יכול לשקול להפסיק לעשות את זה.
    מעת לעת וויט העלה לרשת סרטונים קצרים בלי יומרות גדולות של ביצועי הנהיגה שלו אבל אף אחד מהם לא הצליח להשיג יותר מכמה אלפי צפיות.

    אבל וויט לא התייאש ומכיוון שהוא נמצא בתחום מהסיבות הנכונות הוא המשיך כל העת להתאמן ולשפר יכולות עד שלאחרונה הוא הרגיש שהגיע הזמן והחליט להגשים חלום ישן ולהפיק סרטון שישים אותו על המפה.
    וויט רתם את המשפחה למשימה, נידב כמה חברים עם ידע בצילום ובהפעלת רחפנים, ניצל קשרים באתר של ציוד מכאני כבד וחיזק את האימפרזה החבוטה שלו למשימה.
    התוצאה ללא ספק מרשימה בכל קנה מידה וכוללת הרבה החלקות צד מכל הסוגים, כמה קפיצות באוויר, פעלולים לא שגרתיים בשילוב ציוד מכאני ומעל לכל מציגה מחווה מרהיבה ברוח סרטוני הג'ימקאנה הראשונים של בלוק שהתמקדו בביצועי נהיגה מרהיבים ולא בהפקה גרנדיוזית ואתרי צילום נוצצים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הכי קרוב לקן בלוק: חובב מאיים לכבוש את הרשת עם ג'ימקאנה תוצרת בית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.