• Ad
  • ניסאן נוט חדש מושק בישראל

    'קרסו מוטורס', החלה בשיווק ניסאן נוט החדש. המחיר דומה למתחרות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שנה וחצי לאחר הצגתו בתערוכת ז'נבה 2013, מגיע ניסאן נוט לישראל. על אף שניסאן העולמית מגדירה את המכונית כ"סופרמיני מרווחת", היבואנית חוזרת להגדרה הקודמת של 'מיקרוואן' ומתמחרת את המכונית בהתאם.

    הדור הראשון של ניסאן נוט הוצג בתערוכת פרנקפורט 2005 והגיע אלינו באמצע 2006. הנוט שהיה שייך לקטגוריית מיקרוואן (מינוואן קטן עם חמישה מושבים) היה אחד הראשונים בקטגוריה זו בישראל ובמהלך התקופה גם נמכר במספרים מכובדים לציי רכב. גרסאות הבסיס של ניסאן נוט שווקו במחיר נמוך יחסית, אך גם ברמת גימור נמוכה למדי (שתי כריות אוויר, זוג חלונות חשמל וכו'), הגרסאות המאובזרות היו בהחלט מאובזרות אבל גם יקרות הרבה יותר. עם הזמן קצב מכירות הדגם ירד, היצע רמות האבזור הידלדל ונוספו מתחרות חדשות בסגמנט בישראל כמו קיה סול, סיטרואן C3 פיקאסו ואופל מריבה. כעת מושק בישראל הדור השני שמגיע לסגמנט תחרותי יותר מבעבר.

    מבחינת ניסאן המכונית כבר לא שייכת לקבוצת המיקורוואנים בין היתר בגלל שהדור החדש נמוך מקודמו ב-2.5 ס"מ. על כן  היצרנית מגדירה את המכונית כ"סופרמיני מורווחת" ומציבה אותו באירופה מול סופרמיני מובילות כמו פורד פיאסטה למשל. מבחינת היבואנית היא ממשיכה בקו הקודם ומציבה את המכונית בקבוצת המיקרוואנים אליו היה שייך הדור הקודם וכך גם מתמחרת אותו.

    ניסאן נוט ישווק בשלוש רמות גימור: 'אסנטה' שתוצע במחיר של 110,000 שקלים ותכלול מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, חיבור USB, בלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקי 16 אינץ' ועוד. רמת גימור 'אסטנה ספורט' שתוצע במחיר של 115,000 שקלים ותכלול בעיקר שינויי עיצוב (פגושים, פנסים, חישוקים, ספויילר גג, גלגל הגה ועוד) במטרה להקנות למכונית מראה שרירי יותר. בפסגה תוצע גרסת 'אסטנה פלוס' (120,000 שקלים) שתוסיף לרמת הבסיס חלון גג נפתח חשמלית, מערכת מולטימדיה עם מערך מצלמות היקפי, כניסה והתנעה ללא מפתח ואת חבילת מערכת 'סייפטי שילד' (Safety Shield) של ניסאן שכוללת: התראת שטחים מתים, התראת סטייה מנתיב וזיהוי עצמים נעים.

    הדור השני של ניסאן נוט מבוסס על פלטפורמת מייקרה/רנו קליאו ולמעט גובהו מציע מידות חיצוניות כמעט זהות לקודמו: אורך של 410 ס"מ, רוחב של 169.5 ס"מ, גובה של 153 ס"מ ובסיס גלגלים של 260 ס"מ. תא המטען מעט קטן יותר 295 ליטר בחדש לעומת 325 ליטר בעבר, אם זאת בקיפול מושבים הדור החדש מסוגל להכיל יותר: 1,465 לעומת 1,332 ליטר.

    המכונית תשווק בישראל עם מנוע אחד: בנזין תלת-צילינדרי בנפח 1.2 ליטר שבאמצעות מגדש-על מפיק 98 כ"ס. אותו מנוע ללא ההגדשה נמצא בניסאן מייקרה. המנוע משודך לתיבה אוטומטית רציפה עם אפשרות לתפעול ידני בין חמישה יחסי העברה קבועים. הביצועים סבירים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות ומהירות מרבית של 173 קמ"ש. ברוח התקופה המכונית מצוידת גם במערכת עצור-התנע ותצרוכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה עומדת על 19.6 ק"מ לליטר.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.