• Ad
  • ניסאן משווקת את מקסימה החדשה בישראל

    הנעה קדמית, תיבת הילוכים רציפה, אבזור בטיחותי חלקי ורצון להצליח במכרז רכבי השרים, אלה חלק מן התכונות שמאפיינות את הדור השמיני של מקסימה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, החלה בשיווק של הדור החדש של מקסימה – המכונית הגדולה והיוקרתית בהיצע הדגמים של ניסאן.

     

    ניסאן מקסימה 2016 - 0053

     

    מקסימה החדשה מושקת כחודשיים לאחר תחילת השיווק של אלטימה המחודשת, שתיהן הושקו בארץ לראשונה בדורות הקודמים שלהן לפני שנתיים – עם הפשרת היבוא של מכוניות לא אמריקניות מארה"ב – ושתיהן מתוזמנות עם מכרז רכב השרים הבא, שבו הן ינסו את כוחן.

    בשונה מאלטימה – שבה בוצעה מתיחת פנים קלילה בלבד – מקסימה החדשה הוצגה לראשונה בתערוכת ניו-יורק והיא מוגדרת כ"דור שמיני" בתולדות הדגם.

    מקסימה החדשה מבוססת אמנם על הפלטפורמה של הדור היוצא, ושתיהן חולקות את אותו בסיס גלגלים (278 ס"מ שאינם מרשימים במיוחד בימינו), אולם היא עוצבה בעיצוב חדש ונועז מבעבר, תא הנוסעים וסביבת הנהג שלה חודשו, שימוש בחומרים חדשים ותכנון של חלקים שונים סייע להפחתת משקל והותקנו בה מערכות בטיחות מתקדמות.

    גם בתחום המכאני הבשורות מוגבלות מאד: ניסאן דבקה במתכון מוכר, שזוכה להצלחה בשוק האמריקני, עם מנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר – והיא שדרגה את ההספק שלו ל-300 כ"ס ואת המומנט ל-36 קג"מ.
    המנוע מחובר לתיבת הילוכים רציפה, מן הסוג שבעבר אמנם גם אאודי עשתה בו שימוש אולם כיום הוא כבר כמעט ולא קיים בפלחי השוק היוקרתיים ועם מנועים גדולים. בישראל מוצעת מקסימה עם הנעה קדמית אבל בעולם מוצעת גם גרסה בעלת הנעה כפולה.

    נתוני הביצועים של מקסימה הינם 5.9 שנות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 217 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת לפי נתוני היצרן ומעבדותיו היא
    10.6 ק"מ לליטר, ואם יורשה לנו זהו נתון די פנטסטי, שלא לומר פנטזיונרי, במכונית בגודל הזה, עם מנוע V6 גדול.

    מקסימה מגיעה ארצה ברמת גימור אחת שכוללת מערכת מולטימדיה עם 11 רמקולים מתוצרת Bose, מושבים חשמליים מחוממים, ריפודי עור, מפתח חכם, חימום לגלגל הגה, גג שמש פנורמי וחישוקים קלים בקוטר "18. אבזור הבטיחות כולל, בנוסף ל-6 כריות אוויר, גם מערכת זיהוי תנועה בשטחים מתים.

    בשווקים אחרים בעולם מוצעת מקסימה גם עם מערכת בלימה אוטונומית במהירויות עירוניות, התרעת התנגשות והתרעת סטייה מנתיב – ומאד חבל שאלה לא קיימות במפרט המקומי.

    מחיר המחירון של מקסימה בישראל מתחיל ב-240 אלף ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.