• Ad
  • ניו הסינית תשיק שני מותגי רכב חדשים לפלחי השוק העממי והחצי-יוקרתי
    אל המותג שידוע בשם הקוד "גחלילית" יתווסף בקרוב מותג שנקרא "אלפים", ושניהם ייהנו מן הטכנולוגיה של ניו. שיטת המכירה לצרכן, לעומת זאת, תאמץ את המודל האינטרנטי הישיר של טסלה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעוד כשבוע וחצי, ב-24 בדצמבר, צפויה יצרנית הרכב הסינית 'ניו' לערוך מסיבת עיתונאים שנתית כדי לחשוף בה את התוכניות העתידיות שלה. בשיחה מקדימה עם התקשורת הסינית אמר אתמול (ה') מייסד החברה, וויליאם לי, שאחת ההכרזות שצריך לצפות להן נוגעת למותג רכב חדש שייקרא 'Alps' וימוצב מעל המותג העממי שניו מפתחת תחת שם הקוד 'גחלילית' (Firefly).

     

    ניו הסינית תשיק שני מותגי רכב חדשים לפלחי השוק העממי והחצי-יוקרתי

     

    כרגיל אצל יצרניות הרכב הסיניות – דיבורים מלווים במעשים וקצב הפיתוח והשקת המוצרים פשוט מסחרר: לדברי לי, אבות טיפוס ראשונים של המותג 'אלפס' כבר נבנו, והם צפויים להיות מוצגים בתחילת השנה הקרובה.
    ניו, המותג הראשון והראשי של החברה, יוסיף להתמקד בשוק היוקרה שבו, לדברי לי, "הרווח על מכונית אחת של מרצדס מדגם S קלאס שקול לרווח של החברה על כמה עשרות A קלאס… אנחנו חייבים לכבוש את שוק המנהלים אחרת גם הרווחים וגם ההכרה במותג יהיו מוגבלים".

    לשוק זה מתכננת ניו להשיק בקרוב מכונית דגל חדשה שאמורה להתחרות באאודי A8, ב.מ.וו i7, מרצדס EQS ופורשה טייקן, ולדברי לי היא "תשמש כחלון ראווה ליכולות הטכנולוגיות של ניו עם נפחי ייצור נמוכים יחסית ותמחור גבוה".

    לדבריו, "לא תראו דגם של ניו במחיר נמוך (מזה של) ET5", ואילו "שוק המסה יטופל על ידי המותג השני שלנו. המותג Nio ישאף לפריצות דרך וחידושים טכנולוגיים מפני שכדי ליצור מותג יוקרתי חיוני להיות מתקדם טכנולוגית". מחירו של ET5 באירופה כיום מתחיל ב-47,500 אירו.

     

    ניו הסינית תשיק שני מותגי רכב חדשים לפלחי השוק העממי והחצי-יוקרתי
    צוותי הפיתוח של המותג Alps בנו, כאמור, מספר אבות טיפוס ולי התייחס לכך ואמר ש"עבר יותר מחודש מאז השלמת בניית האימות שלהם, אשר מתמקדת בשוק המשפחתי, כלומר שהגדרת המוצר קלה וברורה יותר מאשר זו של המותג ניו… החל מהשנה הבאה תראו ניו אחרת עם המותג השני. השוק המשפחתי נבדל משוק היוקרה ואנחנו מנצלים את הכניסה המאוחרת שלנו לשוק… הפעם נחכה קצת ובסוף ניכנס ונשבש את המשחק".

    לי חשף שלמותג Alps יהיו בשלב הראשון שלושה דגמים וכולם יימכרו לצרכן במכירה ישירה באמצעות האינטרנט. מה שלא נאמר בהזדמנות הזאת אבל נחשף כבר בינואר השנה זה שמתחת למותגים ניו ו-Alps יושק מותג עוד יותר עממי שנקרא כרגע בשם הקוד הפנימי Firefly. מותג זה יציע מכוניות חשמליות זולות שתוכננו במיוחד עבור שווקים אירופיים בכוונה להתמודד מול פולקסווגן, רנו וסטלנטיס.

    ניו מקדמת בסין את פתרון החלפת הסוללות וככל הידוע פיתחה סוללות שונות לכל אחד משלושת המותגים המתוכננים שלה, שכולם תומכים בהחלפת סוללות. בעבר מסרו אנשי החברה שהם מכרו רישיון לטכנולוגיית החלפת הסוללות שלהם ל"שותף אחר" אולם עד כה טרם נחשפה זהותו.

     

    ניו הסינית תשיק שני מותגי רכב חדשים לפלחי השוק העממי והחצי-יוקרתי

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.