פורד ממשיכה בחשיפת הפוקוס בשלבים. אחרי שהציגה גרסאות האצ'בק וסטיישן בתחילת מרץ בתערוכת מובייל בברצלונה ובתערוכת הרכב של ז'נבה, מודיעה היצרנית שתצורת הסדאן תוצג בתערוכת ניו יורק ב-18 באפריל. גרסת ST הכוחנית תוצג בהמשך השנה, כנראה בתערוכת פריז בספטמבר.
פוקוס סדאן מעוצבת באופן דומה לזה של הגרסאות שכבר הוצגו (האצ'בק וסטיישן) וחולקת מרכיבים עם פיאסטה המעודכנת ומונדיאו החדשה. השינוי החיצוני מתבטא בעיקר בחרטום שונה ורחב יותר. בסביבת הנהג נרשם עדכון מהותי לקונסולה המרכזית. קווי המסגרת שלה נותרו דומים, אולם בליל הכפתורים, שיצר סביבה מאוד עמוסה, הוחלף במסך מגע נאה לעין (4.2 אינץ' או 8 אינץ', תלוי ברמת האבזור), בורר יחיד ושמונה כפתורים. גם סידור הכפתורים על גלגל ההגה עודכן.
פורד מדווחת גם על כיול חדש למתלים, שיפור באיכות המכונית, הוספת שטחי אחסון בתא הנוסעים ותכנון המתמקד בסביבת הנהג. ברמות האבזור היקרות יותר יוצעו גם מערכות סיוע לנהג כמו בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב ו“נקודות מתות”.
היצע המנועים רחב וכולל בגזרת הבנזין את מנוע ה-1.6 ליטר (125 כ"ס) המוכר לנו, מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר מוגדש (100 ו-125 כ”ס) ומנוע 1.5 ליטר מוגדש (150 ו-180 כ"ס). באגף הדיזל נמצא מנוע 1.5 ליטר (95 ו-120 כ”ס) ומנוע 2.0 ליטר (150 כ"ס). כל המנועים יוצעו עם תיבה ידנית ולמעט מנוע הבנזין הבסיס (1.0 ליטר 100 כ"ס) גם עם תיבה רובוטית כפולת המצמד (המוכרת לנו מהפוקוס הנוכחית).
פורד פוקוס המחודשת תגיע אלינו בתחילת השנה הבאה; בתחילה כנראה עם מנוע ה-1.6 ליטר המוכר ובהמשך עם מנועי הבנזין המוגדשים.