• Ad
  • נהגי המרוץ רז הימן והלל סגל. החוגגים השנה עשור לשיתוף הפעולה המוצלח ביניהם, יוצאים שוב אל מעבר לים הפעם למרוץ ברסלאו פולין שימשך 8 ימים ו-2125 קילומטרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רז הימן והלל סגל, ככל הנראה צמד הישראלים המצליח ביותר בספורט מוטורי מאז ומעולם, יוצאים שוב כדי להתחרות מעבר לים הפעם בראלי ברסלאו פולין בסוף החודש.
    לנוכח השממה המוטורית במחוזותינו, זאת על אף שהספורט המוטורי זכה להכרה רשמית ואף להסדרה בחוק מיוחד, הימן וסגל החוגגים בימים אלה עשור של פעילות כצוות נאלצים שוב לצאת אל מעבר לים כדי להפגין את כישרונם.

    הצמד הישראלי השתתף עד כה ב-13 מרוצים בינלאומיים גדולים, ביניהם ראלי הפרעונים, ראלי דרך המשי ואפילו דקאר

    במרבית המרוצים הלל וסגל אף רשמו הישגים מרשימים והגיעו לפודיום, וכעת, הצמד ינסה להמשיך את המומנטום החיובי של העונה הקודמת, בה רשמו מקום הראשון בראלי ברסלאו בלקן ומקום ראשון בראלי 24 השעות של יוון, ולהגיע להישג במרוץ המתחיל בסוף החודש ליד לייפציג שגרמניה ומסתיים בראשית יולי בפולין.

    הצוללת הצהובה של רז הימן והלל סגל. צילום  אנמיק ריימנס

    ראלי ברסלאו פולין הינו מרוץ קרוס קאנטרי המתבסס על ארבעה בסיסים לוגיסטיים בגרמניה ובפולין אשר יימשך 8 ימים ויתפרס על פני 2,125 ק"מ, מתוכם 1,500 ק"מ של ספיישלים מאתגרים, כולל ספיישל לילי של 70 ק"מ.

    למרוץ המאתגר הצמד יצא על סיפונה של "הצוללת הצהובה" המשרתת אותם נאמנה כבר לא מעט שנים. מדובר ברכב מרוצים שסגל בנה בעצמו על בסיס שלדת צינורות, מכללי הנעה של מיצובישי פאג'רו ומנוע ב.מ.וו.
    מעבר לכימיה המושלמת בין סגל והלל ולרכב המרוץ המצוין, צמד הספורטאים המוטורים המצליחים ביותר בישראל חייבים להכיר תודה לחברת האיתור פוינטר התומכת בהם ופורסת את חסותה על ההרפתקאות של הצמד כבר 12 שנים.חברת 3M, הצטרפה לפוינטר בעונת המרוצים של 2014 כנותנת חסות מרכזית וניתן לציין גם את חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי TOYO וחברת השילוח ICL התומכות בהימן והלל כבר מספר שנים.

    המרוץ יצא לדרך ב-27 לחודש ואנו כאן בThecar מחזיקים אצבעות לצמד ומבטיחים לדווח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    נהגי המרוץ הישראלים יוצאים לכבוש את פולין

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.