מכונית הסטיישן החזקה בעולם הוצתה בסיום ניסיון שוד כושל

ספורטאי האקסטרים השבדי ג'ון אולסון ידוע כחובב מכוניות קיצוני ובין היתר במוסך שלו ניתן היה לפגוש אודי RS6 משופרת עם מעל ל-1,000 כ"ס. לאחרונה מכר הספורטאי את המפלצת המשפחתית ובסוף השבוע הרכב הייחודי הוצת בסיום שוד מזוין שכשל
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
אולסון והאודי בימים קרירים יותר
אולסון והאודי בימים קרירים יותר

גולש השלג, ספורטאי נבחרת רד בול וחובב האקסטרים ג'ון אולסון השבדי מוכר בעיקר בשל ביצועיו עוצרי הנשימה בגלישה חופשית, אך ידוע גם בחיבתו למכוניות חזקות ומהירות במיוחד התואמות את אורח החיים בנתיב המהיר.בין היתר בגראז' שלו ניתן היה לפגוש בשנים האחרונות למבורגיני גייארדו בצבעי הסוואה עם גגון אחסון מיוחד למגלשיים, גרסה עם רישוי לכביש המבוססת על ה-R18 מכונית מרוצי הסיבולת של אודי, וגם סטיישן שימושית מתוצרת החברה הגרמנית.

אבל כפי שאתם בוודאי מנחשים לא מדובר בסטיישן סטנדרטית, אלא באודי RS6 עם מנוע עצבני והנעה כפולה הידועה כאחת ממכוניות הנוסעים המהירות בעולם.
הביצועים של הגרסה הסדרתית של ה-RS6 עם 552 כ"ס והאצה למאה קמ"ש בתוך 3.9 שניות ללא ספק יותר ממספקים, אבל בעבור אולסון זה כנראה לא ממש הספיק והוא שלח את המפלצת לסדנה ששדרגה את המכונית וציידה אותה במערך מתלים ספורטיבי יותר, בשלל עזרים אווירודינמיים וביחידת הנעה משודרגת עם לא פחות מ-1,000 כ"ס מתחת למכסה.
מעבר לנסיעות לסופר השכונתי ולאימונים, אולסן השתתף עם המכונית גם במסע גמבול 3,000 האחרון.

11168591_1018102148219819_8335345272861506900_o

אחרי המסע, ככל הנראה מתוך כוונה לשדרג את הגלגלים היומיומיים שלו למשהו עוד יותר קיצוני, אולסן מכר את הבהמה העצבנית לסוחר רכבי יוקרה בהולנד אשר בוודאי קיווה כי ההילה של הספורטאי המפורסם, המראה הייחודי של המכונית וחבילת השיפורים הקיצונית יאפשרו לו למכור אותה במחיר טוב.

אך התוכניות לרווח יפה נגדעו במהלך סשן צילומים של הרכב. שודדים חמושים השתלטו על הבהמה הפראית בעת שהייתה מונעת ובאיומי נשק מיהרו להעלם מהמקום.

בשניות הראשונות זה נראה כמו השוד המושלם, אך כשהעבריינים שהתרחקו מהמקום הם גילו שהמפתח החכם לא נמצא ברכב ולמעשה ברגע שיכבו את המנוע הם לא יוכלו להניעו בשנית.מאחר שמדובר ברכב מאוד לא שגרתי השודדים כנראה הבינו שהם לא ממש יכולים להיכנס למוסך אודי הקרוב ולספר כי אבד להם המפתח ובהעדר תוכנית מילוט ראויה, הם הגיעו למסקנה כי אין להם הרבה ברירות אלא לנטוש את הרכב בסיום הנסיעה הקצרה.

למרבה הצער, השודדים לא הסתפקו בנטישת הרכב ומתוך תסכול על השוד שהשתבש ומחשש שברכב ימצאו טביעות אצבעות שיובילו את השוטרים אליהם הם בחרו להצית את הרכב.עד שכוחות הכיבוי הגיעו למקום כבר לא היה מה להציל ומה שנותר מהרכב המיוחד הוא שלדה מפוחמת שלא שווה דבר.

דבר השוד נודע גם לאולסון וזה מיהר לשתף בפרטי האירוע את מאות אלפי העוקבים שלו בטוויטר, באינסטגרם ובפייסבוק. מתחת לתמונה של מה שנותר מהרכב המיוחד כתב: "כזה מראה עצוב, מי יעשה כזה דבר? הלב נשבר".
אולסון גם מיהר לערוך ולפרסם סרטון קצר שמציג מקבץ מחוויותיו עם הרכב.

"כעת אחרי שהרכב שאהבתי הושמד", כתב אולסון באתר האינטרנט שלו, "יש לי יותר מוטיבציה מאשר אי פעם לבנות רכב טוב וייחודי אפילו יותר".

Jon Olsson Audi RS6 DTM

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.