• Ad
  • הטנדר הפופולרי של מיצובישי עבר מתיחת פנים משמעותית ראשונה עם שדרוג של מערכות הבטיחות ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה. בתאילנד הוא יושק בשבוע הבא אבל אלינו יגיע רק בעוד כשנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לאחר מספר קדימונים חשפה מיצובישי בתאילנד בסוף השבוע האחרון את הדור החדש של L200, שנמכר בישראל בשם 'טריטון'. הצגת הטנדר המחודש מציינת גם את שנתו ה-40 של טנדר מתוצרת מיצובישי, אם כי הכלי עצמו הוא – כאמור – אינו כלי חדש אלא מתיחת פנים מקיפה לכלי הנוכחי אשר הוצג בשנת 2014. יחסית לטנדרים, שמחזורי החיים שלהם ארוכים משמעותית מאלה של מכוניות נוסעים, מתיחת הפנים הזאת מגיעה מוקדם מן הרגיל.

    השינוי העיצובי בולט בעיקר בחזית, אשר עוצבה עם קווים רבועים עם תפיחות אגרסיביות של קשתות הגלגלים, ואילו ה"כנפיים" משתלבות בפגוש קדמי מודגש. זה מעניק לטריטון מראה מאסיבי יותר מאשר בעבר. גם הפנסים שונו: הם פוצלו לשניים, ובחלק העליון של החזית הוטמעו פננסי LED צרים לרוחב, כתאורת יום קבועה, ונורות הלוגן לתאורת דרך. פנסי האור הגבוה והערפל ממוקמים קומה אחת מתחת, ותחומים מן הצדדים עם פסי כרום שמשתלבים בשבכה הקדמית. כך מתקיים קשר עיצובי לאקליפס קרוס ולאאוטלנדר. עם זאת, הפרופיל וחלקו האחורי של הטנדר נותרו כמעט זהים למקור עם מעט מאד שינויים.

     

     

    בתא הנוסעים חודש לוח המחוונים ללוח שכולל תצוגת מידע דיגיטלית צבעונית, וגם הקונסולה המרכזית עודכנה. שדרוג משמעותי בוצע לסעיף הבטיחות – תחום שבו רוב הטנדרים מפגרים משמעותית אחר מכוניות נוסעים. טריטון מציע  מעתה, לפחות בגרסאות המאובזרות, מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה מפני עצמים בשטחים מתים או תנועה חוצה בעת נסיעה לאחור, ותאורת אור גבוה אדפטיבית.

    השינוי המכאני המהותי ביותר הוא תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שישה יחסי העברה במקום חמישה בעבר. תיבה זאת מחוברת למנוע הטורבו דיזל המוכר, בנפח 2.4 ליטר, שמספק 181 כ"ס. לטענת אנשי מיצובישי הותקנה במנוע הזה מערכת ניהול מנוע חדשה ויחד עם שיפורים בתיבת ההילוכים הושג שיפור של 20% בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים. עם זאת, תרשו לנו להישאר ספקנים לגבי נתונים כל כך אופטימיים.

     

     

    חובבי השטח ישמחו לגלות שבגרסאות ההנעה הכפולה של טריטון מוצעת מעתה מערכת לבחירת התנהגות המנוע ותיבת ההילוכים במתארי שטח שונים כמו בנהיגה על שביל, שלג/בוץ, חול וסלעים. מערכת זאת שולטת בתגובת המנוע, תיבת ההילוכים, בלימת המנוע ופעולת מערכות בקרת האחיזה האלקטרוניות.

    בתאילנד יחל השיווק של טריטון המחודש כבר בשבוע הבא ברכבי קבינה בודדת, מוארכת או כפולה. מחברת 'כלמוביל' נמסר שטריטון המחודש יגיע ארצה לקראת הרבעון האחרון של שנת 2019, כאשר תהיה לו גרסה מותאמת לתקינה אירופאית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיצובישי מציגה פנים חדשות לטריטון

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.