• Ad
  • אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק בנסיעה
    יבואנית אלפא רומיאו החלה בשיווק מיטו תלתן ירוק עם תיבה אוטומטית. המחיר נמוך יותר מגרסת תלתן ירוק עם תיבה ידנית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קבוצת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו החלה בשיווק מיטו בגרסת תלתן ירוק (Quadrifoglio Verde) החדשה והעדכנית. המשמעות יותר ביצועים וללא תיבה ידנית. אפילו לא כאופציה.

    אלפא רומיאו הוצגה בשנת 2008 ומאז עודכנה כמה פעמים באופן קל למדי כדי "למשוך" עד להחלפתה בדגם חדש אי-שם ב-2016. בעדכון האחרון שהתרחש בתערוכת ז'נבה במרץ 2014, הסתפקה היצרנית בנגיעה קלה בחרטום (הוספת עיטורי כרום בגריל ושינוי עיצוב הפנסים) ועדכון החומרים והדיפונים בתא הנוסעים בחלק מרמות הגימור.

    במסגרת אותו עדכון בז'נבה, גם הודיעה היצרנית על שידוך תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד למיטו בגרסת תלתן ירוק והפסקת יצור הגרסה עם תיבת הילוכים ידנית. צעד שבפרוש הפתיע את חובבי המותג, הרי מדובר בגרסת הספורטיבית ביותר לדגם ששייך למותג שחרט את נושא הביצועים על דגלו. אבל זהו צעד ברור מאילו לנוכח נתוני המכירות של גרסאות ספורטיביות אוטומטיות גם אצל המתחרות, ולנוכח העובדה שמהלך דומה בוצע במקביל גם בגולייטה תלתן ירוק.

    כאמור השינויים הקוסמטיים זניחים למדי ועיקר המהות היא שידוך תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. זוהי תיבת בעלת מצמד כפול (TCT בלשון אלפא) בעלת שש מהירויות ותפעול גם באמצעות משוטים מאחורי גלגל ההגה. התיבה משודכת למנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר שמפיק 170 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 25.5 קג"מ הזמינים מטווח של 2,500 סל"ד. כמו ברבים מהמקרים ביצועי התיבה האוטומטית רובוטית טובים מאלה של הגרסה הידנית: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות (קיזוז של 0.2 שניות בהשוואה לדגם הידני) ומהירות מרבית של 219 קמ"ש (לעומת 218 קמ"ש). צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה שופרה ב-10% ועומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

    אלפא רומיאו מיטו תלת ירוק תשווק בישראל בשתי רמות גימור, 'מונזה' הבסיסית שתכלול מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 5 אינץ' (מסדרת Uconnect עם דיבורית בלוטות'), כניסות USB ו-AUX, בקרת אקלים מפוצלת, שישה רמקולים, מושבי ספורט עם תפירה לבנה ייחודית, לוח מחוונים ספורטיבי עם צג גדישה, חישוקי 18 אינץ' מושחרים ועוד. רמת הגימור הגבוה, 'ולנטה', תוסיף למפרט בקרת שיוט וחלון גג נפתח.

    מחירה של מיטו תלתן ירוק הבסיסית יעמוד על 155,000 שקלים ומחירה של הגרסה המאובזרת על 165,000 שקלים. במסגרת תקופת ההשקה תוצע הגרסה הבסיסית בהנחה של 5,000 שקלים.

    גם בלי ההנחה זהו מחיר נמוך משמעותית ממחירה של מיטו תלתן ירוק הידנית ששווקה בארץ מאמצע 2010 ועד לפני כשנה. אז עמד מחירה של המכונית ברמת גימור דומה על 183,000 שקלים. אגב היבואנית בצעה צעד דומה בקיץ 2014 כשהחלה לשווק את אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק בגרסתה האוטומטית במקום הידנית.

    ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים בקבוצת סמל"ת, מעריך שיוכל למכור יותר מ-100 מדגמי המיטו בגרסת תלתן ירוק.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיטו תלתן ירוק: עכשיו גם עם תיבה אוטומטית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.