• Ad
  • MG350 מלפנים
    דוד לובינסקי הפחיתה את מחיר המחירון של MG350. מחירה של גרסת הטורבו ירד ב-9,000 שקלים כדי למצבה טוב יותר מול יונדאי i25, סקודה ראפיד ואחרות, ומחירה של הגרסה האטמוספרית ירד ב-12,000 שקלים כדי להתחרות טוב יותר במיצובישי אטראז' ושברולט סוניק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מלחמת המחירים בשוק ממשיכה. דוד לובינסקי מעדכנת את מחיר המחירון של MG350 והופכת את המשפחתית הקטנה לתחרותית יותר.

    MG350 הוצגה במהלך 2010 ושיווקה בישראל החל בתערוכת אוטומטור באפריל 2012. כשנה לאחר מכן עבר הדגם מתיחת פנים שכלל עדכון קוסמטי קל ושידוך מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (126 כ"ס) ותיבה אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים מתוצרת ג’נרל מוטורס. מדובר היה בשינוי משמעותי ביחס למנוע המיושן ששוק אז (1.5 ליטר, אטמוספרי, 105 כ”ס) ששולב עם תיבה אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים בלבד וללא אפשרות לתפעול ידני.

    לובינסקי תכננה לשווק את הדגם המחודש בישראל רק עם מנוע הטורבו באפריל-מאי 2014, אבל ביקוש גבוה בשוק הביתי הסיני גרם לדחיית שיווק הדגם עד תחילת שנה זו. כדי לא “להפסיד” את השנה אנשי היבואנית החליטו לייבא מחדש את הדגם גם עם המנוע הישן (שבמקביל גם עבר שידרוג קל והספקו עלה ל-106 כ”ס).

    גרסת הטורבו שווקה רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר, 'דה לקס' שכוללת מערכת DVD עם שמונה רמקולים, עור, חלון גג, מצלמת רוורס, חישוקים 16 אינץ' קלים ועוד. מחירה עמד 128,000 שקלים.

    MG350 תא נוסעים

    הגרסה האטמוספרית שווקה בתחילת דרכה בישראל רק ברמת גימור אחת ('קומפורט') ובדגם לאחר מתיחת הפנים בעוד שתיים נוספות: אחת גבוהה יותר ('דה לקס') ושניה נמוכה יותר ('קלאסיק'). עם תחילת שיווקה באפריל 2012 עמד מחירה של רמת הגימור האמצעית על 115,000 שקלים כאשר לאחר מכן מחירה ירד ל-99,000 שקלים ובהמשך שוב עלה למחיר המקורי. גרסת הבסיס החדשה (קלאסיק), שכאמור הצטרפה באוגוסט 2014, תומחרה ב-107,000 שקלים – מחיר שאז היה יקר יותר ממחיר המבצע לאותו הדגם ברמת האבזור הגבוה יותר, קומפורט.

    כעת מוזילה היבואנית את מחירי הדגמים באופן משמעותי. מחיר גרסת הטורבו ירד ב-9,000 שקלים ל-119,000 שקלים ומחיר הגרסה האטמוספרית ירד ב-12,000 שקלים כך שמעתה רמת האבזור הבסיסית עולה 95,000 שקלים.

    בנוסף מציעה היבואנית את דגמי MG עם אפשרות מימון, Buy Back, ועם סוג של ליסינג תפעולי שכולל בתוכו את עלות הטיפולים לשלוש שנים.

    המחיר החדש מציב את MG350 בגרסת הטורבו בתחרות מול משפחתיות קטנות כמו יונדאי i25, סקודה ראפיד וגם אחרות אשר מיובאות על ידי דוד לובינסקי כמו פיז'ו 301 וסיטרואן C אליזה. הגרסה האטמוספרית כבר ניצבת מול דגמי הכניסה לסגמנט בו נמצא את מיצובישי אטראז' ושברולט סוניק סדאן.

    רוב מוחלט של המכוניות בסגמנט נמכרות לשוק המוסדי ומולן ל-MG350 יתרון אבזור. מצד שני על מוטלת עליה חובת ההוכחה לאמינות ולשמירת ערך – נקודה קריטית עבור חברות ציי רכב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מחירה של MG350 מוזל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.