דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו, הודיעה על הפחתה של 5,000 שקלים במחירה של 308SW. מחירה החדש של המשפחתית בתצורת הסטיישן יעמוד מעתה על 135,000 שקלים. בינתיים אין שינוי במחירי שאר הדגמים והגרסאות.
פיז'ו 308 הושקה בישראל לפני כארבעה חודשים ובמחיר גבוה יחסית למתחרות. 308 בתצורת ההאצ'בק תומחרה ב-133,000 שקלים ואילו 308SW, תצורת הסטיישן, תומחרה ב-140,000 שקלים. היו אלה מחירים גבוהים משמעותית מהמתחרות שנמכרות סביב 130,000 שקלים בתצורת האצ'בק ומעט יותר עבור תצורת הסטיישן. הבסיס למחיר הגבוה הוא רצון היצרנית למצב את פיז'ו מול פולקסווגן ואת ה-308 מול הגולף.
בסוף ינואר הודיעה היבואנית על מבצע שימשך עד סוף חודש מרץ שבמסגרתו יוצעו חלק מהדגמים בהנחה. עבור דגמי 308 נקבעה הנחה של 6,000 שקלים עבור תצורת ההאצ'בק שברמת גימור 'אקטיב' נמכרת מאז ב-127,000 שקלים והנחה של 4,000 שקלים עבור 308SW שמאז נמכרת ב-136,000 שקלים.
אתמול הודיעה היבואנית שפיז'ו 308SW זוכה למחיר חדש, קבוע ונמוך ב-1,000 שקלים ממחיר המבצע. המחיר החדש רחוק מלשבור את השוק אבל הוא כעת לפחות קרוב יותר למתחרות.
יצרן ודגם | מחיר (שקלים) |
סיאט לאון ST | 131,000 |
אופל אסטרה טורר | 132,000 |
יונדאי i30cw | 132,000 |
שברולט קרוז סטיישן | 132,000 |
קיה סיד CW | 133,000 |
רנו מגאן אסטייט (דיזל) | 134,000 |
סקודה אוקטביה ספייס | 135,500 |
טויוטה אוריס TS הייבריד | 138,000 |
הונדה סיוויק טורר | 139,000 |
אין ספק שעדכון המחיר הוא חלק ממהלך אסטרטגי של היבואנית שלווה בחודשים האחרונים עם שינוי שדרת הניהול בחברה מאז מינויו של אבי צור למנכ"ל החברה. לאחרונה אף הצהירה היבואנית על רצונה להפוך לאחת היבואניות המובילות בענף הרכב. התמחור המדויק יותר הוא חלק מאסטרטגיה זו כשהמטרה להחדיר את הדגמים לציי הרכב והליסינג ולהנגיש את אחרים לקהל הפרטי.
משיחה שערכנו עם היבואנית גם נמסר שהשיווק הרשמי אמנם החל לפני כארבעה חודשים, אבל רק כעת מגיע משלוח ראשון של 308SW. כך שלמעשה התמחור החדש מגיע לפני תחילת מכירות הדגם. לעת עתה אין שינוי במחירה של 308 בתצורת האצ'בק.