• Ad
  • בעוד שיצרני הפרימיום מתחרים בניהן מי יהיה הראשון לשלב טכנולוגיות חדשות ברכביו, מנכ"ל יצרנית רכבי הפאר המפורסמת בעולם רולס רויס מצהיר כי לחברתו אין עניין במנועים היברידים ושנהיגה אוטונומית לא נמצאת בראש סדר העדיפויות של לקוחות המותג
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הרכב השוודית וולוו סימנה אתמול, לפחות מבחינתה, את תחילתו של סוף עידן מנועי הבעירה הפנימית והצהירה שבתוך שנתיים, עד שנת 2019, כל המכוניות מתוצרתה יהיו מצוידות במנועים חשמליים, אם כמקור הנעה יחידי או כמנוע עזר במערכת היברידית או היברידית נטענת.

    וולוו כמובן היא לא זו שהמציאה את הטכנולוגיה ההיברידית אשר הופיעה לראשונה בדור הראשון של הטויוטה פריוס בדיוק לפני 20 שנה, אך בהצהרה זו היא למעשה תהפוך ליצרנית הרכב הותיקה הראשונה שמתחייבת על ליין מלא שיהיה אקולוגי וידידותי לסביבה.

    עוד ב-TheCar: 
    רולס רויס במחיר של משפחתית עייפה מליסינג בת כמעט 10 
    10 מיליון יורו, בייבי. האם זו המכונית החדשה היקרה בעולם? 
    חי בסרט: המכוניות בסרטיו של רוג'ר מור

    לאורך כל ההיסטוריה של עולם הרכב דגמי פרימיום שימשו כפלטפורמה ראשונית להטמעת טכנולוגיות חדשות, ממערכות שמע לרכב, דרך מזגני אוויר, כריות אוויר, מערכות ניווט, בקרת יציבות, חניה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית ועוד ועוד, עם זאת מנכ"ל רולס רויס טורסטן מולר התבטא בראיון ל"אוטוקאר" הבריטי והצהיר כי, בניגוד לוולוו, לחברתו אין שום עניין בשילוב של מערכות הנעה היברידיות ושבשלב זה רכבי החברה ימשיכו לעשות שימוש במנועי בעירה פנימית עתירי נפח ובעתיד הרחוק יעשה ללא שלבי ביניים מעבר למנועים חשמליים מלאים.

    "מנועים חשמליים הם העתיד. אין טעם לשלבי ביניים שלא נותנים שום יתרון ממשי למשתמש, ועד שלא תהיה טכנולוגיה חשמלית שלא תחייב שום פשרות – בביצועים, באמינות, בנוחות וכמובן בטווח בין טעינות, רולס רויס פשוט לא תהיה שם", הבהיר מולר. "זה יכול לקחת עוד לא מעט שנים, אבל רולס רויס הוא מותג נישה לקהל מאוד מיוחד ולא חברה שתשנה את עולם הרכב. לנו יש זמן ובעבור הלקוחות שלנו הדבר החשוב ביותר הוא לא לעשות שום ופשרות על חשבון הנוחות או היוקרה שלהם, ויתורים בקשר לאיכות או לתפעול הם בלתי קבילים אצלנו והלקוחות שלנו רוכשים רולס רויס כדי להיות בטוחים שהם מקבלים מוצר מושלם ולא כדי להיות שפני ניסוי".

    מולר גם לא נשמע נלהב במיוחד מהפיתוח הטכנולוגי הנוסף שצפוי לשנות בשנים הקרובות את פני עולם הרכב  ומציין בראיון כי שילוב של מערכות נהיגה אוטונומיות ברכבי המותג אינו נמצא בראש סדר העדיפויות:  "אני מבין את המשמעות העצומה שיש למערכות אלו בעבור רוב האנשים, אבל לפי הבדיקות שערכנו זה לא משהו שמאוד מעניין את הלקוחות שלנו – אולי בשל העבודה שרבים מהם מחזיקים נהגים וממילא לא אוחזים בהגה".
    "אני מקבל הרבה בקשות ייחודיות מלקוחות שלנו", מסביר מולר שלטענתו דואג לשמור על קשר אישי עם בעלי רכבי רולס רויס, "אבל עד היום אף אחד לא פנה אלי ואמר לי – טורסטן, מתי סוף סוף תהיה רולס רויס אוטונומית".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מורמים מעם: רולס רויס תוותר על מכוניות היברידיות ובעתיד תעבור לדגמי פאר חשמליים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.