• Ad
  • לנד רובר משיקה את ריינג' רובר וולאר בישראל. המחיר: החל מ-535 אלף ש"ח

    האח הרביעי במשפחת הריינג' רובר מגיע לישראל עם מגוון גדול של מנועים וגרסאות גימור במטרה להפוך לדגם העיקרי של לנד רובר בישראל, זאת על אף מחיר התחלתי של למעלה מחצי מליון ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר לישראל, השיקה הבוקר (יום רביעי) את הוולאר (Velar) המצטרף להיצע הנרחב של רכבי הפנאי מבית לנד רובר. הוולאר נחשף בתחילת השנה בלונדון ונמכר תחת המיתוג ריינג' רובר שהפכה להיות מעין חטיבה בפני עצמה עם אפיון יוקרתי, זאת כדי להבדיל את דגמיה ממשפחות הדיסקאברי והדיפנדר העממיים יחסית.

    בהיררכיה של ריינג' רובר הוולאר מתמקם בנישה שנוצרה בין האיווק האופנתי והקומפקטי לבין הריינג' ספורט, שהוא למעשה גרסה צנועה ואתלטית יותר של הריינג' רובר האמיתי המולך בראש המשפחה. הוולאר הוא גם התשובה של לנד רובר לאופנת הגג הנמוך בסגנון מכוניות הקופה שבא לידי ביטוי בב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה הכעורות. הגג בוולאר נמוך ב-12 ס"מ מאשר בריינג' ספורט, ולמרבה המזל מעצבי לנד רובר בחרו שלא לקצוץ גם את זנב המכונית, כך שתחושת הקופה מגיעה בזכות קו המתנים הגבוה והשטח המצומצם של חלונות הצד.

    הוולאר מתבסס על הפלטפורמה של יגואר F-Pace, רכב הפנאי הראשון של יגואר, וכמוהו הוא עושה שימוש בשלדת אלומיניום ובסדרת מנועי ה-Ingenium המודולארית החדשה. לנד רובר מציעה את הוולאר עם לא פחות משישה מנועים שונים, ואת כולם יהיה ניתן לקבל גם בישראל, אם כי דגמי ה-V6 יגיעו בהזמנה מיוחדת ולא על בסיס מלאי קיים.

    באגף הבנזין כולל המבחר את מנוע הטורבו 2.0 ליטר בהספקים של 250 ו-300 כ"ס, כשמעליו מוצע מנוע V6 מוגדש בנפח 3.0 ליטר והספק של 380 כ"ס. באגף הדיזל ניתן למצוא את מנוע 2.0 ליטר בהספקים של 180 ו-240 כ"ס או מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטר המספק 300 כ"ס. כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה מתוצרת ZF וכמובן גם למערכת הנעה כפולה, כאשר זו מסוגלת לחלק את הכוח בין הסרנים לפי דרישה או להיות במצב נעול ביחס של 50:50.

    את הוולאר יהיה ניתן לקבל בארבע רמות גימור שונות, כולן כוללות מושבים מתכווננים חשמלית, קונסולה מרכזית המורכבת משני מסכי מגע, מתלים אדפטיביים ותאורת LED מלאה בחזית, כשציוד בטיחות כולל מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, מערכת התראה על סטיה מנתיב וזיהוי תמרורים. עם זאת, רק ברמת הגימור הבכירה HSE כלולים עזרי נהיגה כמו בקרת שיוט אדפיטיבית ושמירת נתיב אקטיבית – ציוד הנמצא במכוניות העולות כרבע ממחיר הבסיס של הוולאר החוצה את רף חצי מליון השקלים.

    טווח המחירים של הוולאר מתחיל ב-535 אלף ש"ח לדגמי הארבע צילינדרים הבסיסיים, בנזין או דיזל, ברמת גימור Base ומאמירים עד לכמעט 800 אלף ש"ח לדגמי ה-V6 ברמת הגימור הבכירה.
    למרות תג המחיר הגבוה, ובזכות מגוון גדול שלגרסאות (שילוב של למעלה מ-20 תצורות הנעה ואבזור) בחברת המזרח מצפים למכור כ-150 יחידות מהוולאר בשנה מלאה. נתון שאפתני ללא ספק בהתחשב בעובדה שבכל שנת 2016 נמסרו בישראל כ-350 יחידות מדגמי לנד רובר וריינג' רובר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.