בשירות הוד מלכותה: הפרטנרית הצמודה של ג'יימס בונד יוצאת לדרך בישראל. בתפריט, לצד מרטיני מנוער אבל לא מעורבב, כל היצע הדגמים – מהואנטג' ועד הואנקוויש.
קצת יותר מחצי שנה לאחר שנורתה יריית הפתיחה והפרטנרית המפורסמת ביותר של ג'יימס בונד עשתה עליה לארץ הקודש, אסטון מרטין הושקה באופן רשמי במשכנה החדש והנאה בהרצליה פיתוח.
כזכור, חיים דנינו, אחיו של המפכ"ל שבמשמרת שלו רושתה הארץ במצלמות מהירות, היה זה שיזם את יבואה של מכונית הספורט המהירה לישראל, אך זמן קצר לאחר היציאה לדרך דנינו החליט לוותר על המכונית של המרגל המפורסם בעולם לטובת שור זועם מאיטליה העונה לשם למבורגיני.
אבל אל דאגה, לא באמת חשבתם שיפהפיה נחשקת שכזו תישאר ללא בית ולא חלף זמן רב עד שהתברר שתומר דותן ומאיר אוחיון, מבעלי רשת הטרייד-אין הגדולה "אוטו דיל", המתמחה בין היתר במכירת רכבי יוקרה מיד שניה, פרשו עליה את חסותם.
היום, במעמד נציגי המשפחה האריסטוקרטית מהממלכה המאוחדת בדמותו של מנכ"ל החברה אנדי פאלמר, הוזמנו לשתות קצת מרטיני מנוער אבל לא מעורבב לרגל החשיפה הרשמית של הזיווג.
בכוונת דותן ואוחיון לארח בדרך קבע במשכן בהרצליה את כל היפהפיות של המשפחה, מהואנטג' ועד הואנקוויש ולאפשר למעוניינים בכך גם להזמין גרסאות מיוחדות ושלל תוספות בהתאמה אישית.
עם זאת, רגע לפני שאתם רצים לסוכנות ומשחקים אותה 007, כדאי מאוד שבחשבון הבנק שלכם יהיה סכום בן 7 ספרות שכן למעט הגרסה הידנית של הואנטג' שתהיה שלכם בעבור 949 אלף שקלים "בלבד", כל שאר הדגמים והגרסאות יאלצו אתכם להיפרד מסכום שבין 1.03 ל- 2.43 מיליון שקלים.
הואנטג' היא ה"עממית" שבחבורה. גרסתה הידנית עם מנוע וי 8 בנפח 4.7 ליטרים המפיק 426 כ"ס תעלה, כאמור, פחות ממיליון שקלים.
גרסת הטופלס במפרט זהה תעלה 1.03 מליון ש'. המחיר לגיר אוטומטי יעמוד על 1.12 לקופה ו-1.25 לרודסטר.
ה-N430 הייחודית עם 436 כ"ס תעלה – 1.029 מיליון שקלים לידנית ו-1.21 לאוטומטית ואילו גרסת ה-V12S עם גיר אוטומטי ומנוע וי 12 בנפח 5.9 ליטר המפיק 565 כ"ס תדרוש צ'ק של 1.84 מיליון שקלים.
מעל הונטאג' ניתן לפגוש את ה-DB9 עם מנוע וי 12 בנפח 5.9 ליטר ו-517 כ"ס וגיר אוטומטי שתעלה בין 1.7 מיליון שקלים לגרסת הקופה דרך 1.84 לגרסת הולנטה הפתוחה ועד 1.89 מיליון שקלים בגרסת מהדורה מוגבלת קארבון אדישן.
ספינת הדגל של אסטון, הואנקוויש החזקה, עם מנוע וי 12 5.9 ליטר המפיק 568 כ"ס, תעלה החל מ-2,43 מיליון שקלים.
ה"משפחתית" של אסטון ואחת ממכוניות ארבע הדלתות היפות בתבל, הראפיד, תגיע לכאן בגרסת ה-S עם מנוע וי 12בנפח 5.9 ליטר ו-560 כ"ס ותעלה 1.89 מיליון שקלים.
עוד לפני ההשקה הרשמית של הסוכנות שבעה רכבי אסטון כבר עלו על כבישי ישראל בחודשים האחרונים והציפיה של היבואנים החדשים למכור השנה בסך הכל 15 מכוניות עם הבטחה לצמיחה בשנים הבאות וצפי למכור כאן כ-100 אסטונים בארבע השנים הקרובות.
אחד היתרונות הגדולים שיהיה לרכבי אסטון מרטין בארץ אל מול מותגי "היפר פרימיום" אחרים הוא מערך הטרייד אין של "אוטו-דיל" שכבר היום שולט בחלק נכבד משוק היוקרה ביד שניה.
אנדי פאלמר, מנכ"ל אסטון מרטין שכאמור הגיע לארץ לכבוד השקת הסוכנות, הצהיר כאן שאסטון מרטין לא מתכוונת לפזול למטה ושאין מה לצפות למתחרה לבוקסטר, הרודסטר הזולה של פורשה מצד אחד או לתאומת ג'יבלי, המשפחתית הקטנה של מזראטי.
עם זאת, בהחלט יש מה לצפות לרכב פנאי שיתבסס על ה-DBX קונספט. " חשוב לי להדגיש", חידד פאלמר, "זה לא יהיה SUV שמן רבוע ומכוער כמו שיש לכמה מהמתחרים שלנו, אלא קרוסאובר דינמי ומרהיב כמו כל ליין הדגמים של החברה".