• Ad
  • וולוו משיקה בישראל את S60 החדשה שתנסה להוכיח שלא נס ליחן של מכוניות הסדאן הגדלות, לפחות כל עוד היא יכולה לנצל את הטבת המס למכוניות היברידיות נטענות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת 'מאיר' השיקה בישראל הבוקר, יום ב', את הדור החדש והשלישי במספר של וולוו S60  – מכונית הסדאן בגודל בינוני של החברה השוודית המתחרה בב.מ.וו סדרה 3, אאודי A4 ודומותיהן. זה לא סוד ששוק מכוניות הסדאן הגדולות, מה שמכונה מקומותינו משפחתיות גדולות או "מכוניות מנהלים", הוא אחד מהסגמנטים שנפגעו באופן הכי משמעותי מהפופולאריות ההולכת וגוברת של רכבי הקרוסאובר.

    עם זאת, דווקא בגזרת הפרימיום של הקבוצה עדין נרשמת יציבות וביקוש, לא רק בשווקים חזקים לתצורה זו כמו ארה"ב וסין, אלא גם בישראל בה למכונית סדאן גדולה עדין יש מעמד של סמל סטאטוס. מי שעוזרות לסגמנט בשנים האחרונות להמשיך ולהיות רלוונטי הן הגרסאות ההיברידיות הנטענות הנהנות מהטבת מס מפליגה באדיבות רשות המיסים.

    ההצלחה של הדגמים ההיברידיים הנטענים כמקלטי מס כה גדולה, עד כי בדגמי יוקרה מסוימים כמו ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס הן מחקו לגמרי את מקומן של גרסאות הבנזין הרגילות שהפכו להיות לא משתלמות ולא רלוונטיות. בוולוו גם יצאו נשכרים עד כה ממציאות זו אבל בעיקר בסגמנט הקרוסאוברים, שם XC60 ההיברידי עושה חייל.

    הדור החדש של וולוו S60 נוחת בישראל בתזמון שיאפשר לו לנצל את המציאות, לפחות עד סוף השנה אז צפויה מדיניות המיסוי על דגמים היברידים נטענים להשתנות. אמנם S60 תשווק בישראל גם בגרסת בנזין רגילה (T4), אך ליבואנית ברור שמי שתיתן את הטון היא הגרסה ההבירידית הנטענת (T8) המציעה המון כוח ואבזור במחיר תחרותי מאד לסגמנט.

    וולוו S60 החדשה היא הדגם האחרון של וולוו שיבנה על פלטפורמת SPA המודולארית המשמשת גם את דגמי סדרה 90 ואת XC60. וולוו מציעה שתי גרסאות היברידיות של S60 בעולם, אך אנו מקבלים את גרסת ה-T8 החזקה בהן, שבה מנוע ב-2.0 ליטר בעל מגדש טורבו ומגדש על, ושני מנועים חשמליים, האחד מלפנים והאחד מאחור היוצרים הנעה כפולה. ל-T8 הספק כולל של 390 כ"ס וכ-65 קג"מ, וסוללת ליתיום יון בקיבולת של 11.4 קילוואט מאפשרת טווח נסיעה של כ-50 ק"מ באמצעות חשמל.

    גרסת ה-T4 שתהיה הבסיסית בהיצע המקומי עושה שימוש במנוע הטורבו בגרסתו הצנועה עם 190 כ"ס ואותה תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה. הזניקו ל-100 בגרסה זו אורך 7.1 שניות במקום 4.6 בלבד בגרסה ההיברידית, אך זה אמור לספק את רוב הלקוחות. גרסאות בנזין חזקות יותר של S60 לא יגיעו ארצה לעת עתה פער המחיר הקטן שבין גרסת ה-T4 שמחיר 249 אלף ש"ח לגרסת ה-T8 שמחירה מתחיל ב-290 אלף ש"ח.

    שתי הגרסאות מגיעות ברמות אבזור 'אינסקריפשן' או R Design שזהות למדי מבחינת מפרט האבזור ונבדלות בעיקר בסממני עיצוב וגימור שונים. רשימת האבזור בשתי רמות הגימור כוללת מכלול מקיף של מערכות בטיחות אקטבייות המאפשרות נהיגה אוטונומית ברמה 2, מערכת שמע של הרמן קרדון, מושבים קדמיים מחוממים ומתכוונים חשמלית, ריפודי עור, פנסי LED קדמיים, גג שמש פנורמי ועוד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לא מוותרים על הסדאן: וולוו S60 החדשה הושקה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.