• Ad
  • כשמתאמצים מצליחים: חמישה כוכבי EuroNCAP לחמש מכוניות חדשות

    אנשי פרויקט הבטיחות החשוב ביותר בעולם מציינים לשבח את סיאט על כך שהיא מציידת כבר את הגרסה הבסיסית של איביזה במערכות בטיחות מתקדמות. אכזבה להונדה סיוויק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פרויקט הבטיחות החשוב ביותר של עולם הרכב, Euro NCAP, פרסם היום (ד') את תוצאות מבחני הריסוק של שש מכוניות חדשות ואת הדירוג המשופר של מתיחת הפנים לפורד מוסטנג.

     

     

    חמש מבין השש – אלפא רומיאו סטלביו, יונדאי i30, אופל אינסיניה, סיאט איביזה ופולקסווגן ארטאון קיבלו את הדירוג המרבי של חמישה כוכבים. הונדה סיוויק החדשה מאכזבת עם ארבעה כוכבים, ואילו מוסטנג של פורד, אשר נכשלה כישלון מחפיר בהזדמנות קודמת, קיבלה כעת שלושה כוכבים לאחר שעברה מקצה שיפורים.

    אנשי פרויקט EuroNCAP מציינים לשבח בעיקר את סיאט, ואף מכתירים אותה בכותרת "כוכבת הסופר מיני של סיאט", בזכות העובדה שהיא מוצעת בכל השווקים המערב אירופאים כשהיא מצוידת כסטנדרט במערכות בטיחות מתקדמות. "מכוניות אחרות בקטגוריה הזאת", כותבים אנשי הפרויקט, "נמכרות לעיתים קרובות עם בלימה אוטונומית כאופציה (ולכן הן לא זוכות לניקוד תמורתה בפרויקט אשר מעודד התקנת אמצעי בטיחות כסטנדרט – ג.מ.) אבל המערכת שבאיביזה, שכוללת זיהוי הולכי רגל, נמכרת כציוד סטנדרטי ומסייעת למכונית להשיג דירוג מושלם של חמישה כוכבים".

     

     

    גם ארטאון של פולקסווגן, מחליפתה של 'פאסאט CC', זוכה לשבחים כאשר אנשי הפרויקט מציינים שהיא "הצליחה היטב בכל סעיפי המבחן והיא המכונית עם מערכת ההגנה הטובה ביותר להולכי רגל שנמדדה עד כה במסגרת הפרויקט".

    הקרוסאובר האופנתי החדש של אלפא-רומיאו, סטלביו, הפגינה ביצועים טובים במיוחד בהגנה על היושבים במושבים הקדמיים, עם ציון כמעט מושלם של 97% שדומה לציון שאותו השיגה וולוו XC90 בסדרת מבחנים שפורסמו בשנת 2015.

     

     

    מזכ"ל פרויקט Euro NCAP, מיכאל ואן רטינגן, אמר: "ככל שהאימוץ של טכנולוגיות חדשות אלה יהיה טוב ומהיר יותר כך תושג התקדמות מהירה בבטיחות בדרכים שלנו, לטובת כולם. לזכות סיאט צריך לומר שהם הפכו את מערכת הבלימה האוטונומית שמתוחכמת שלהם לסטנדרטית באיביזה, ואנחנו משבחים אותם על כך".

    בקטגוריית המכוניות המשפחתיות הקומפקטיות השיגה i30 החדשה של יונדאי ציון מרבי של חמישה כוכבים עם ביצועים טובים, ולעומתה הונדה סיוויק החדשה אכזבה מפני שהיא מספקת, לדברי אנשי הפרויקט, רמת הגנה נמוכה מהצפוי לילדים במושבי בטיחות. עם זאת – סיוויק קיבלה ציון גבוה בתוך טווח הארבעה כוכבים, ויש לה גם על מי להביט מלמעלה…

     

     

    כאמור, מוקדם יותר השנה השיגה פורד מוסטנג ציון מחפיר של שני כוכבים בלבד, והחברה הגיבה במהירות כאשר הוסיפה למכונית מערכת בלימה אוטונומית כסטנדרט ושלחה אותה למבחן נוסף. כך, אגב, מוגשם החזון של Euro NCAP שלא נועד להשפיל את יצרניות הרכב אלא לאלץ אותן לשפר את המוצרים גם במהלך חיי הדגם: מהנדסי פורד שיפרו גם את ביצועי כריות האוויר הקדמיות, ובמבחן החוזר (אשר ממומן, אגב, על ידי היצרנית) קיבלה מוסטנג שלושה כוכבים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.