• Ad
  • כלי הרכב המסחריים של יונדאי ישווקו בישראל על-ידי מחלקת המסחריות וההיסעים של יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי. יעד המכירות: שליש מן השוק הרלבנטי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חטיבת ההובלה וההיסעים של חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי לישראל, החלה לשווק את כלי הרכב המסחרי של יונדאי – H350.

     

     

    המשאית הקלה תשווק תחילה בתצורה שמיועדת למשקל כולל של 3.51 טונה ובשתי תצורות: ואן מסחרי סגור ותצורת שלדה ערומה (חד קבינה שמאפשרת התקנת ארגז). שתי הגרסאות מוצעות עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.5 ליטר ותיבת הילוכים ידנית בעלת 6 יחסי העברה, עם הספק גבוה (170/150 כוחות סוס) ביחס למקובל בקטגוריה ומומנט של 43/38 קג"מ. נפח המטען בוואן הסגור הוא 12.9 קוב וכושר הגרירה 3.5 טונה. הרכב מוצע בגרסה קצרה (5.5 מטרים) וארוכה (6.2 מטרים).

    רישיון הנהיגה שנדרש לרכב הוא "רישיון ב'" עבור מי שקיבל רישיון נהיגה לפני שנת 2007, או "רישיון ג'" למי שהוציא את רישיון הנהיגה שלו לאחר מכן. אפשר להסיע ברכב 2 נוסעים ליד הנהג, ואפשר גם להוסיף "ספסל צוות" אחורי בהתקנה מקומית, כדי לאפשר הסעה של 4 נוסעים נוספים.

    בשלב זה H350 לא מוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית, אולם תיבה כזאת תוצע בעולם ובארץ החל מסוף שנת 2018 או במהלך 2019. במהלך תקופה זאת צפויה גם גרסה למשקל כולל גדול יותר, של 4 טונה.

    אמיל קרעין, מנהל קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים בכלמוביל, אמר שהדגם החדש יאפשר לחברה להגדיל את חלקה בשוק כלי הרכב המסחריים שמשקלם 3.5 – 4 טונה עד כדי שליש משוק שהיקף המכירות בו הסתכם בשנה שעברה ב-2,175 יחידות. שוק זה נשלט כיום בידי פיאט עם 'דוקאטו', אשר מחזיק בכ-48% מן המכירות, ולאחריו רנו (17%) ופיג'ו (14%).

     

     

    מחירו של H350 מתחיל ב-230 אלף שקל לפני מע"מ והוא מוכר כרכב מסחרי. כלמוביל ויונדאי יעניקו 5 שנות אחריות לדגם החדש, ללא הגבלת קילומטרים, ולדברי קרעין החברה תקים מערך טרייד אין וכן 12 מוסכי שרות.

    H350 מציע סביבת נהיגה עם מסך מגע בגודל 8 אינטש, מערכת Connected Car של כלמוביל שכוללת Waze, תחנות רדיו אינטרנטיות, Wi-Fi וקישוריות לנוסעים, מידע על הרכב ואפשרות התקנת אפליקציות נוספות. אחת האופציות היא שליטה מההגה על בקרת השיוט, מערכת הקול והדיבורית.

    מבחינת עיצובו H350 נראה חדשני, עם פנסים נאים ומראה מודרני, ולדברי קרעין מדובר בסנונית ראשונה של יונדאי אשר מבשרת על מגוון רחב של דגמים מסחריים נוספים שצפויים להיות משווקים בישראל, מה שצפוי לשנות, לדבריו, את פני השוק.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כלמוביל מתחילה לשווק את המסחריות של יונדאי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.