• Ad
  • כלמוביל טרייד
    המתחם משרע על שטח של 14 דונם, מחולק למחלק יוקרה ומחלקת פרטיים ומתיימר להציע חווית קניה של רכב חדש. במקביל כלמוביל משיקה תוכנית אחריות בינלאומיות למכוניות משומשות של מרצדס ויונדאי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קבוצת כלמוביל שעוטת על שוק המשומשות. אחרי שבשבוע שעבר חשפה כלמוביל את מותג 'סוויטש' (פלטפורמת תיווך בין לקוחות פרטיים לקניה ומכירה של מכוניות) הבוקר חנכה הקבוצה את מתחם הטרייד-אין החדש שלה בפתח תקווה. המתחם משתרע על פני 14 דונם ברחוב הסיסים 1, מחולק למחלקת יוקרה ומחלקת פרטיים, וכולל שטחי תצוגה נרחבים לכ-500 מכוניות מכל הקטגוריות.

    הרעיון שבמתחם הטרייד-אין החדש הוא לספק חווית קניה זהה לרכישת מכונית חדשה. לצורך כך הוקם משרד מפואר בו הלקוח פוגש בנציג שירות שינסה לתת לו מענה לכל צרכיו. על פי תקציבו והעדפותיו מוצעים ללקוח שורה של דגמים מתאימים שגם יכולים להיות מלווים עם פתרונות מימון וביטוח. את המכונית מקבל הלקוח מספר שעות או ימים אחר-כך (תלוי היכן נמצאת המכונית), באזור מסירה שנבנה במיוחד לצורך כך עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואנית.

    יחד עם המתחם החדש מציגה כלמוביל את תוכניות CPO (ר"ת: Certified Pre-Owned). זהו למעשה שם "גג" של כלמוביל המאחד שתי תוכניות נפרדות: אחת של יונדאי ושניה של מרצדס. למיצובישי עוד אין תוכנית שכזו, אבל לדברי כלמוביל הם עמלים עם היצרנית להגדרת תוכנית שכזו גם עבור דגמי המותג.

    תוכניות 'H-PROMISE' של יונדאי ותוכנית 'Proven Exclusivity' של מרצדס הינן תוכניות בינלאומיות של היצרניות ודומות למדי בבסיסן כאשר הרעיון הוא הענקת תו איכות למכונית עם נתונים טובים יותר. בשני המקרים נכללות בתוכנית מכוניות בנות עד ארבע שנים מיד פרטית, עם עד 80,000 ק"מ, נקיות מתאונות שעברו השבחה. במקרה של מרצדס נכללות גם מכוניות הדגמה של היבואנית עם קילומטרז' נמוך.

    כל המכוניות שימכרו במתחם יקבלו אחריות של היבואנית על המנוע ותיבת ההילוכים ל-6 חודשים. מכוניות שיעמדו בדרישות תוכנית CPO, יאלצו לעמוד בדרישות קפדניות יותר ויקבלו אחריות ל-12 חודשים על המנוע ותיבת ההילוכים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כלמוביל חנכה מתחם טרייד-אין חדש בפתח תקווה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.