• Ad
  • יצרנית הסוללות והרכב BYD הפעילה מפעל סוללות חדש
    עד לאמצע השנה הבאה יגיע כושר ייצור הסוללות של BYD ל-285 גיגהוואט, יותר מפי 2 ביחס לסוף השנה שעברה, וזאת רק ההתחלה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הסוללות והרכב הסינית BYD הפעילה בשבוע שעבר מפעל ייצור חדש במחוז חוביי שבסין, וזה כעת המפעל ה-20 ברשימת אתרי הייצור שלה. לקו הייצור הראשון במפעל החדש, שהחל לפעול באמצע השבוע שעבר, יש כושר ייצור שנתי של 1.9 גיגהוואט, ובאמצע השבוע הבא ייכנס לפעולה קו הרכבה נוסף עם הספק דומה.

     

    יצרנית הסוללות והרכב BYD הפעילה מפעל סוללות חדש

     

    בכל 15 ימים, עד לחודש מאי הבא, ייכנס לפעולה קו הרכבה נוסף עד שבסופו של דבר יפעלו במפעל החדש 16 קווי ייצור שיפיקו יחד סוללות בגדלים ועיצובים שונים עם הספק כולל של 30 גיגהוואט בשנה. היקף ייצור זה יספק סוללות ל-600,000 כלי רכב בשנה.

    המפעל החדש של BYD הוקם בהשקעה של כ-1.6 מיליארד דולר, כאשר הוא יגיע לתפוקה מלאה יועסקו בו כ-10,000 עובדים, וייוצרו בו סוללות בערך כספי של כ-2 מיליארד דולר בשנה. במקביל להגדלת תפוקה במפעלים אחרים והוספת קווי ייצור סוללות צפויה BYD להכפיל, ואף יותר, את תפוקת הסוללות שלה לרכב חשמלי, מכ-135 גיגהוואט בסוף השנה שעבר ל-285 גיגהוואט במאי 2023, וזאת רק ההתחלה. בסוף השנה הבאה צפויה יצרנית סוללות-הרכב השנייה בגודלה בסין להגיע לכושר ייצור של 445 גיגהוואט בשנה.

    בפארק התעשייה החדש שבו בנוי המפעל התמקמו גם ספקי משנה של חומרי קתודה ואנודה, רדידי נחושת ואלומיניום, מפרידים, אלקטרוליטים וחלקי מבנה למארזי סוללות. בהמשך ייבנו בפארק גם מפעלים של מנועים חשמליים, יחידות בקרה חשמליות, מזגנים, רתמות חיווט ותיבות הילוכים – כולם של ספקי משנה לתעשיית הרכב.

    שיאנגיאנג, עיר קטנה במונחים סינים, ממוקמת במחוז חוביי שבמרכז סין, בערך באמצע הדרך מווהאן לשיאן, וחיים בה כחמישה מיליון תושבים. לאורך עשרות השנים האחרונות היה המחוז הזה ידוע בתעשיית הטקסטיל שלו אבל בשנים האחרונות הוא משך אליו מספר יצרניות רכב.

     

    ההיסטוריה של BYD: כל מה שאתם עושים אנחנו נעשה טוב יותר

     

    בסיכום חודש נובמבר האחרון החזיקה BYD בנתח שוק של 26.09 אחוזים מסך היקף הייצור של סוללות לרכב חשמלי בסין, לעומת נתח של 50.64 אחוזים שבו מחזיקה יצרנית הסוללות הגדולה בעולם – CATL הסינית. במקום השלישי באותו דרוג נמצאת CALB עם נתח שוק של 5.82% ואחריה לא פחות מ-12 יצרניות סוללות נוספות שכל אחת מחזיקה בשיעורים שבין 3% ל-3.7%.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.