• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: יונדאי קונה
    שנת השקה: 2017
    קטגוריה: קרוסאוברים קטנים
    מחיר התחלתי: 126 אלף ש"ח
    מתחרים עיקריים: קיה סטוניק, סיאט ארונה, טויוטה C-HR, מאזדה CX3


    חברת כלמוביל מרחיבה בימים אלו את היצע הגרסאות של יונדאי קונה בישראל, עם גרסה מוזלת בעלת הנעה קדמית. מאז הושק בישראל לפני קצת יותר משנה, שווק יונדאי קונה בגרסה אחת בלבד בעלת מנוע 1.6 ליטר טורבו והנעה כפולה, אשר היה מוצמד לה תג מחיר התחלתי של 134 אלף ש"ח שמיצב את המכונית בטווח העליון של רכבי הפנאי העירוניים. מחיר הגרסה החדשה מתחיל ב-126 אלף ש"ח ויאפשר ליונדאי להתחרות יותר בקלות מול דגמים פופולאריים בקטגוריה כמו קיה סטוניק, סיאט ארונה וסוזוקי ויטארה טורבו שהגיעה ארצה לאחרונה.

    גרסת ההנעה הקדמית של יונדאי קונה מצוידת ביחידת הנעה זהה לזו של גרסת ההנעה הכפולה, שהספקה עומד על 177 כ"ס והיא בעלת מומנט מרבי של 27 קג"מ, עם תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה. נתון משקל הנמוך בכמה עשרות ק"ג מאפשר לגרסת ההנעה הקדמית להציע ביצועים עדיפים במעט, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות (7.9 שניות עם הנעה כפולה) ומהירות מרבית של 210 קמ"ש (205 קמ"ש בגרסת ההנעה הכפולה). גם נתון צריכת הדלק יצא נשכר ועומד בגרסה החדשה על 16.1 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן בתנאי המעבדה.


    את גרסת ההנעה הקדמית של יונדאי קונה ניתן יהיה לקבל בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית 'פרימיום' שמחירה 126 אלף ש"ח כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינטש המשולבת במצלמה אחורית, בקרת אקלים, חיישן אורות, פנסי ערפל וחיקים קלים בקוטר "17. בתוספת של 6,000 ש"ח ניתן לקבל את רמת גימור 'פרסטיג" שבה מתווספים מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, קיפול מראות חשמלי וחישוקי "18.

    בשתי רמות הגימור כולל אבזור הבטיחות 6 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית עד למהירות של 80 קמ"ש, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב והתרעת ערנות לנהג. ברמת הגימור הבכירה מתווספת גם מערכת התרעה על עצמים בשטחים מתים וזיהוי תנועה חוצה מאחור.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post יונדאי קונה בגרסת הנעה קדמית מוזלת appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יונדאי קונה בגרסת הנעה קדמית מוזלת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.