• Ad
  • יונדאי השיקה את הגרסה ההיברידית של סונטה האמריקנית בתקווה לקסום לבעלי רכב צמוד. המחיר: החל מ-159,000 ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יונדאי סונטה היברידית 08חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה היום (ד') את המשפחתית הגדולה 'סונטה' בגרסה ההיברידית שלה, וזהו דגם ראשון של יונדאי שמגיע לישראל בהתאם לתקינה אמריקנית ולא עם תקינה אירופית.
    הגרסה הבסיסית של המכונית מוצעת תמורת 159,000 ש"ח, והגרסה המאובזרת שלה תמורת 179,000 ש"ח.
    יונדאי שיווקה לאורך השנים דורות קודמים של סונטה, שחלקם יוצרו גם בארה"ב, אולם לא זכתה להצלחה עצומה בקטגוריה שנשלטת על-ידי היפנים והאירופאים. שוק היעד העיקרי של סונטה ההיברידית הוא צפון אמריקה, בעוד שעבור השוק האירופי מייצרת יונדאי את i40, שגם היא לא זכתה לכבוד הראוי לה בישראל.
    כעת, גם בזכות מחיר רכישה נוח יותר שנובע מכך שהקוריאנים לא צריכים לבצע התאמות תקינה יקרות, וגם בזכות הטבות המס למכוניות היברידיות, מוצעת גרסה היברידית של המכונית במחירים שקולים לאלה של גרסאות לא היברידיות של המתחרות המובילות.

    אנשי כלמוביל מכוונים את הגרסה הבסיסית של המכונית אל ציי הרכב ואל מקבלי רכב צמוד ממקום העבודה, ולטענתם היא תפגין בקרב הקהל הזה יתרון כלכלי בזכות ערך שווי השימוש הנמוך שמשלמים בעלי רכב צמוד היברידי, בתוספת החסכון בדלק שהיא מציעה, לטענת היצרן, יחסית למתחרותיה.

    יונדאי סונטה היברידית 01
    הגרסה המאובזרת יותר של המכונית מוצעת אמנם עם פער מחיר גדול, ולא מקובל בקטגוריה, של 20 אלף ש"ח, אבל עם רמת איבזור גבוהה מן המקובל בקטגוריה הזאת וברמת המחירים הזו.
    סונטה ההיברידית מונעת באמצעות מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר שמספק 154 כ"ס ואליו משולבת מערכת היברידית עם מנוע חשמלי שמספק כ-50 כ"ס נוספים. ההספק המשולב של שני המנועים הוא 193 כ"ס.
    יחידת ההנעה מעבירה את הכח לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה, ומאיצה את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.3 שניות ואל מהירות מרבית של 192 קמ"ש.
    הסוללה החשמלית היא מסוג ליתיום-פולימר, ויונדאי מעניקה 7 שנות אחריות או 150 אלף ק"מ למערכת ההיברידית כולה, כולל לסוללה.
    על-פי נתוני המעבדה צורכת סונטה ההיברידית 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-18.8 ק"מ לליטר בבינעירונית.

    ????????????????????????????????????

    גרסה האבזור הבסיסית כוללת בין השאר כניסה לרכב ללא מפתח עם בחירה בין שלושה מצבי נהיגה ופתיחה מרחוק של תא המטען, 7 כריות אוויר ומצלמה אחוריות.
    גרסת האבזור הבכירה יותר כוללת בנוסף גם מערכת בקרת שיוט חכמה עם יכולת בלימה אוטונומית, מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת התנגשות, התרעה מפני מעבר לנתיב נסיעה חסום ומערכת לעמעום האורות הגבוהים למניעת סינוור הנוהגים ממול.
    בנוסף מותקנים בה בלם חניה חשמלי, מושבים עם הפעלה חשמלית, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, גג שמש פנורמי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, תאורת בי-קסנון קדמית ועוד.
    גם סונטה ההיברידית, כמו כמעט כל דגם חדש של יונדאי, מוצעת בישראל עם מערכת ה"Connected Car" כסטנדרט, עם מסך מגע בגודל 8 אינטש ואפשרות חיבור של מכשירים סלולריים לרשת Wi-Fi מקומית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יונדאי סונטה היברידית מסתערת על 'שווי השימוש'

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.