• Ad
  • 'דלק רכב' רוכשת מ'מכשירי תנועה' את אחד מזיכיונות היבוא הנחשקים ביותר בשוק המשאיות הישראלי תמורת 120 מיליון ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דלק רכב, חברת האם של יבואנית מאזדה, פורד וב.מ.וו. לישראל, דיווחה היום (ב') לבורסה על כך שחתמה על מזכר הבנות עם חברת מכשירי תנועה לרכישת זיכיון היבוא של משאיות מאן לישראל.

     

    man022

     

    דלק רכב הודיעה לבורסה שחתמה על המזכר יחד עם חברת קומסקו, וכל אחת תחזיק במחצית מן הזיכיון ומן הסתם גם מן העסקים שכרוכים בו.

    שתי הרוכשות ישלמו למכשירי תנועה 120 מיליון ש"ח תמורת הזיכיון, ובנוסף לכך ירכשו מחברת מכשירי תנועה שטח של 21 דונמים ב'מעוין שורק' שבו הוקם לא מכבר המוסך המרכזי החדש והמרכז הלוגיסטי של מאן.

    בהודעה לבורסה נכתב ש"התמורה בגין המקרקעין תקבע בין הצדדים", וכן ש"הצדדים ינהלו משא ומתן על תנאיו של הסכם סופי ובכפוף לסיום בדיקת הנאותות יכרת הסכם סופי.

    העסקה שתחתם תהיה מותנה בתנאים מתלים הכוללים, בין היתר, אישור הממונה על הגבלים עסקיים, אישור חברת מאן, וכל גורם אחר שיש לקבל את אישורו כדי להעביר את זכויות המוכרות".

    קומסקו היא אחת מיבואניות הצמ"ה (ציוד מכני כבד) הוותיקות והמובילות בארץ והיבואנית של JCB (משנת 1966), מייסי פרגוסון, קומאטסו ועוד.

    מאן היא אחת מיצרניות המשאיות והאוטובוסים החשובות בעולם ונחשבת למובילה טכנולוגית, היא מייצרת בעיקר משאיות, אוטובוסים ומנועי דיזל גדולים למגוון רחב של שימושים, בהם מנועים ימיים ומנועי קטרים.

    בישראל מאן בולטת בעיקר בתחום המשאיות הגדולות והאוטובוסים.man023

    מכירת זיכיון היבוא של מאן לדלק רכב וקומסקו מפתיעה בשני מובנים לפחות.

    ראשית, מכשירי תנועה רכשה את זיכיון היבוא של מאן אך לפני כחמש שנים (תמורת 130 מיליון ש"ח בערכם דאז), ולאחרונה היא נאלצה לוותר על זכיון היבוא של קבוצת קרייזלר (כולל ג'יפ ודודג') לנוכח השתלטותה של פיאט על קרייזלר.

    שנית, מאן היא אחת החברות ששייכות לקבוצת פולקסווגן ולכן השותפה הטבעית לעסקה כזאת היא צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן לישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יבואנית מאזדה ופורד רוכשת את זיכיון משאיות מאן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.