• Ad
  • לקראת מסירת המכוניות הראשונות שלה בישראל טסלה מגייסת חמישה עובדים נוספים לתחומי השירות והתפעול הטכני.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מי שאוהב את טסלה ורוצה להשתלב במערך שהיא מקימה כעת בישראל יכול, במידה שהוא מתאים לכך, להציע את המועמדות שלו לאחת מתוך חמש משרות חדשות שהחברה פרסמה באתר האינטרנט שלה לפני כשלושה שבועות.

     

     

     

     

    חמש המשרות הן לטכנאי שירות בכיר, טכנאי שירות, יועץ שירות, יועץ בתחום החלקים, וטכנאי שירות שטח. כל המשרות, ללא יוצא מן הכלל, דורשות מן המועמדים להיות מחסידי המותג ולהפוך לשגרירים שלו, להיות מסוגלים לעבוד טוב בצוות ולתקשר היטב באנגלית עם בעלי תפקידים בארץ ובחו"ל.

    למשל, הגדרת התפקיד של "טכנאי שירות בכיר" בתל אביב (למעשה בפתח תקוה), שהוא התפקיד הבכיר מבין חמשת התפקידים הפתוחים, היא כזאת: "בטסלה, טכנאי השירות שלנו הם עמוד השדרה של פעולת השירות… (והם) מספקים חוויה מהפכנית ויוצאת דופן ללקוחות… ותומכים במשימה שלנו להאיץ את המעבר העולמי לאנרגיה בת קיימא. כטכנאי שירות בכיר תבצע מגוון רחב של תיקוני רכב… ותתמקד בפיתוח מתמיד של הכישורים הטכניים שלך. (אנחנו) יצרנו את אחד מכלי הרכב החדשניים ביותר שיוצרו אי פעם, ואתה תעזור להבטיח שירות חדשני לא פחות ללקוחות… כדי להצליח בטסלה, עליך להיות אנרגטי, מסודר וחכם. עליך להפגין תשוקה למותג, ויכולת ליישם מיומנות טכנית ולשגשג בעבודת צוות".

    טכנאי השירות הבכיר אמור לא רק להכשיר ולהפעיל טכנאים זוטרים אלא גם לדעת לעבוד עם מחלקת השירות העולמית של טסלה, להתמחות בכל סוגי התיקונים והתחזוקה של כל דגמי טסלה ולהבין "הבנה מצוינת" את כל מערכות הרכב ותתי המערכות. טכנאי השירות אחראי על בדיקת כלי רכב לפני מסירתם ללקוחות, ועליו להיות מסוגל "להפעיל מגוון כלים, לעבוד עם תוכנות ספציפיות של טסלה ועם כלי אבחון רכב… ובמידת הצורך להגיע אל הלקוחות בשטח ולבצע תיקונים.

    דרישות הסף לתפקיד הזה הן השכלה בתחומי המכאניקה הרלבנטית או החשמלית ו"ניסיון עבודה טכני משמעותי בתעשיית הרכב או בתעשייה קשורה לאווירונאוטיקה, מנועים, חשמל, ימי, תעופה, מכונאות אחרת או מכונאות תעשייה וכו". כמו כן נדרשת "תשוקה לטסלה (לצורך תפקידך כ…) שגריר המותג ללקוחותינו", וגם רישיון נהיגה תקף ונקי מהרשעות.

     

     

    לתפקיד יועץ שירות, או איש מכירות אם תרצו, נדרש אדם שמבין ש"בטסלה, יועצי השירות מתאמים באופן קבוע את החוויה הנעימה ללקוחות שאת כלי הרכב שלהם הם משרתים. יועצי שירות מהווים את קו החזית של טסלה, והם שגרירי המותג שלנו… כיועץ שירות תוכל לתמוך בלקוחות מרגע שהם עוברים דרך דלתנו או מתזמנים ביקור שירות עם הרכב שלהם, תנהל (איתם) תקשורת על פלטפורמות פיזיות ודיגיטליות. (אנחנו) יצרנו את אחד הרכבים החדשניים ביותר שיוצרו אי פעם, ואתה תעזור להבטיח שירות חדשני באותה מידה".

    יועץ השירות נדרש להיות בקשר עם לקוחות טסלה "ברמה הגבוהה ביותר לאורך כל חוויית הבעלות (באמצעות) הפלטפורמות הפיזיות והדיגיטליות… בטלפון ופנים אל פנים כדי לספק עדכונים, "חינוך למוצרים", חינוך לאפליקציות טסלה, ולענות על כל שאלה בשפה ידידותית ללקוח… להכין פגישות עם לקוחות באופן דיגיטלי ופיזי במרכז השירות… וליצור קשר עם לקוחות במהירות, באופן אישי ובמטרה להבין את צרכיהם".

    יועץ השירות חייב לפתח ידע מעמיק במוצרי טסלה ובפעולות השירות ולהיות מסוגל להשתמש בכלים הדיגיטליים של החברה. עיקר תפקידו, כך נראה לפי ההגדרות של טסלה, הוא לענות על צורכי התפעול והתחזוקה של הלקוחות ולנהל עבורם את הקשר עם מחלקת השירות והמוסך של החברה.

    דרישות החובה לתפקיד הזה הן ניסיון רלוונטי בעבודה עם לקוחות וידע מוקדם על תחום הרכב וכן "יכולת לשגשג בסביבה משתנה ללא הרף עם סדרי עדיפויות מרובים תוך שמירה על תשומת לב לפרטים". גם לתפקיד זה נדרש רישיון נהיגה עם עבר תעבורתי נקי.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רוצים לעבוד בטסלה ישראל? טסלה מחפשת חמישה עובדים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.