• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ניצחון שני ברצף לטויוטה בסדרת מירוצי אליפות העולם בסיבולת, לעיניי 46 אלף אוהדי ספורט מוטורי

    אנתוני דייוידסון, סבסטיאן בואמי וניקולס לפייר, שלושת נהגי מכונית המירוץ ההיברידית מס' 8 של טויוטה רייסינג, ניצחו את מירוץ 6 השעות של ספא, מירוץ הסיבולת "הקטן" לפני הדבר האמיתי, מירוץ 24 השעות שיתקיים בעוד חמישה שבועות בלה-מאן.

    אאודי, עם ההיברידית שלה מדגם R18 e-tron קוואטרו, לקחה את המקום השני בהפרש של דקה ו-13 שניות, תוך שטויוטה משלימה לעצמה יום מוצלח עם צוות נוסף במקום השלישי, 6.9 שניות אחרי לוקאס סי גראסי, לואיק דובאל וטום קריסטנסן של אאודי.

    בתחילת המירוץ עדיין נאבקו הטויוטות בשני צוותים של פורשה עם ההיברידית שלהם מדגם 919, אולם אלה סבלו מסדרת תקלות טכניות ואיבדו זמן יקר לפני שצוותי פורשה הצליחו להתגבר עליהן. את קו הסיום חצה צוות מס' 14 של פורשה במקום הרביעי, הקפה אחת אחרי צוות 7 של טויוטה (אלכסנדר וורץ, סטפאן סראזין וקאזוקי נקאג'ימה), ו-52 שניות לאחר מכן חצתה אאודי מס' 2 את קו הסיום.

    כפי שאפשר להבחין, קטגוריית-העל של מירוצי הסיבולת עדיין נשלטת רק על-ידי שתי חברות – אאודי-פורשה מחד וטויוטה מאידך, שתי חברות שמאד נחושות להציג את הטכנולוגיה ההיברידית שלהן. עם זאת, לאחרונה נרשמת התעוררות דווקא בנוגע לסדרת המירוצים הקשוחה הזאת, לאחר כניסתה של פורשה ועם שמועות לגבי כניסתם הצפויה של יצרנים נוספים.

    המכונית הראשונה מקטגוריה 2, ניסאן-מורגאן Z11 של קבוצת G-DRIVE, חצתה את קו הסיום לאחר שהשלימה 11 הקפות פחות מן המנצחת, כשהיא מובילה כנופיה של ארבע מכוניות מקבילות נוספות של ניסאן, אחת מקבוצת זייטק ושלוש של אורקה.

    ראשונה בקטגוריית GTE-PRO חצתה את קו הסיום פרארי 458 איטליה, 19 הקפות פחות מן המנצחת. בהפרש של הקפה אחת פחות, אחריה, הגיעה פורשה 911. פרארי לקחה גם את המקום השלישי של הקטגוריה המקצועית עם 458 נוספת, ובמרחק של שתי אסטון מרטין ונטאז' משם, 22 הקפות פחות מן המנצחת, הגיעה 458 ראשונה מקטגוריית GTE-AM.

    יותר מ- 46,000 אוהדי ספורט מוטורי גדשו את היציעים בבלגיה במהלך שני ימי האירוע, וכמו הנהגים גם הם נהנו ממזג אוויר נעים במהלך האירוע כולו ובשש שעות המירוץ.

    לאחר שני מירוצים ולפני שישה נוספים מובילה טויוטה את סבב האליפות עם 84 נקודות ואחריה פורשה (36) ואאודי (28).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה לקחה את מירוץ 6 השעות של ספא

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.