• Ad
  • טויוטה יאריס מלפנים

    טויוטה יאריס המחודשת בישראל

    הגרסה המחודשת של טויוטה יאריס הגיעה לישראל. המחירים לא השתנו ביחס לעבר, אבל בטויוטה מבטיחים לאיכות משופרת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, החלה בשיווק יאריס המחודשת. הדור השלישי של הסופרמיני שהושק בישראל בינואר 2012, עבר לאחרונה מתיחת פנים משמעותית והבוקר (יום ה') הושק בישראל מחדש.

    חיצונית השינוי בולט מאוד בחזית ויאריס המחודשת מציגה את החרטום החדש בסגנון ה-X  שהוצג לראשונה באייגו הקטנה יותר. בניגוד לעבר, גרסת הכלאיים מציגה את אותו מראה מלפנים. גם הפגוש האחורי שונה וכתוצאה מכך המכונית צמחה בשישה ס"מ זניחים.

    תא הנוסעים רוענן אף הוא ומציע כעת עיצוב מעט שונה לקונסולה המרכזית, מחוונים חדשים ובורר ההילוכים קצר יותר. המכונית גם קיבלה את מערכת המולטימדיה של היצרנית (טויוטה טאץ' 2) שכולל צג מגע גדול מבעבר (7 אינץ' לעומת 6.1 בעבר), מצלמת רוורס ואפליקציית מירור לינק. בטויוטה גם טוענים לשיפור ניכר באיכות החומרים והוספת חומרים מבודדים כדי למתן את רעשי הדרך והמנוע.

    יאריס המחודשת תוצע עם שני מנועים לבחירה: בנזין 1.3 ליטר (99 כ"ס) בשידוך לתיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים או אוטומטית רציפה, וגרסת כלאיים שלה מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי שמפיקים יחדיו 99 כ"ס. אלה אותם מנועים שהוצעו בדגם טרום מתיחת הפנים, אך שינויים קטנים במערכות הפליטה הביאו לשיפור קל בצריכת הדלק. הגרסה האוטומטית שופרה מ-18.9 ק"מ לליטר ל-19.6 בממוצע בתנאי מעבדה, וגרסת הכלאיים שופרה מ-27 ק"מ לליטר ל-27.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

    דגמי הבנזין ישווקו בשלוש רמות גימור. הבסיסית 'סול' תעלה 90,000 שקלים עם תיבה ידנית ו-102,000 שקלים עם תיבה אוטומטית ותציעה תאורת יום וארבעה חלונות חשמל (במקום שניים בעבר). מעליה תמוצב גרסת 'סטייל' ב-104,500 שקלים שתוצע רק עם תיבה אוטומטית ותכלול פנסים קדמיים משודרגים עם תאורת יום מסוג לד, את מערכת המולטימדיה ושליטה מגלגל ההגה. רמת הגימור הגבוהה ביותר 'סקאיי' תעלה 108,000 שקלים, תוסיף חלון גג פנוראמי, שמשות צד כהות, פנסי ערפל קדמיים וחישוקים קלים.

    גרסת הכלאיים תשווק ב-117,500 שקלים ורק ברמת גימור אחת (כמו בעבר) ותכלול מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים, מתג הנעה ותאורת לד אחורית.

    מחיר הגרסאות לא השתנו מהותית ביחס לגרסאות המוחלפות. גרסת הסול למשל התייקרה ב-200 שקלים, גרסת סטייל הוזלה ב-200 שקלים ומחירה של גרסת הכלאיים לא השתנה. למרות שעדיין מדובר במחירים גבוהים ביחס למתחרות, רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס מעריך שיוכל למכור 4,000 יחידות מהיאריס המחודשת בשנה מלאה. לדבריו רמות האבזור הנמכרות ביותר יהיו הגבוהות ביותר ('סטייל' ו'סקאי') והיקרות ביותר מבין גרסאות הבנזין עם נתח שוק צפוי של כ-30% כל אחת. להערכתו מכירות רמות האבזור הבסיסית וגרסת הכלאיים צפויות לתפוס נתח של 20% כל אחת.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.