• Ad
  • החידוש החשוב במתיחת הפנים השנייה של יאריס: מנוע בנזין חדש ואבזור משופר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, השיקה היום (ה') את מתיחת הפנים השנייה של יאריס אשר הוצגה לראשונה לפני כחודשיים בתערוכת ז'נבה.

     

     

    החידוש החשוב ביותר במתיחת פנים זאת הוא מנוע בנזין חדש, בנפח 1.5 ליטר, אשר מחליף את מנוע הבנזין בנפח 1.33 ליטר ומספק יותר כח עם תצרוכת דלק נמוכה יותר.

    יאריס היא מכונית הסופר מיני שמדורגת שנייה בטבלת המכירות בקטגוריה השלישית בגודלה בשוק הרכב הישראלי, ויבואני טויוטה מעריכים שקצב המכירות שלה יישאר דומה לזה של הדגם היוצא.

    גם מחיריה של יאריס נותרו דומים לאלה של הדגם היוצא – החל מ-104,000 ש"ח לגרסת הבנזין המאובזרת ו-110,000 ש"ח לגרסה ההיברידית. יאריס היא המכונית היחידה בקטגוריה זאת שמציעה גרסה היברידית.

    לדברי אנשי טויוטה, במהלך מתיחת הפנים הוחלפו יותר מ-900 חלקים במכונית, אם כי שינויי העיצוב לא מהפכניים ובעיקר מיישרים קו עם המראה המשפחתי העדכני של המותג.

    מנוע הבנזין החדש של טויוטה, בנפח 1.5 ליטר, מספק 112 כ"ס ומומנט של 13.9 קג"מ.

    בזכות נצילות טרמית גבוהה, אשר, לדברי טויוטה נחשבת לטובה בתחומה, מושגת תצרוכת דלק נמוכה ב-10% – כך לדברי היצרנית – מזו של הדגם היוצא.

    היצרנית טוענת גם לשיפור בנוחות הנסיעה בזכות החלפת תושבות המנוע של יחידת ההנעה ההיברידית, וגם לשיפור בבולמי הזעזועים של כל הגרסאות.

    גרסאות האבזור של המכונית נותרו דומות פחות או יותר לאלה של הדגם היוצא, אם כי את גרסת "סקאי" מחליפה בשלב זה גרסת "בלאק טופ" אשר כשמה כן היא: כוללת גג בצבע שחור ורמת אבזור גבוהה יחסית.

    רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, אמר בעת ההשקה שטויוטה קיבלה החלטה אסטרטגית להתקדם אל עתיד המכונית האוטונומית ובדרך ליעד הזה יוצגו שלבי התפתחות שונים של מערכות סיוע לנהג ומכוניות אוטונומיות-למחצה.

    לדברי דנאי, יוניון מוטורס תייבא לישראל כל מערכת בטיחות מקורית אשר תוצע על ידי טויוטה ותציע אותה כציוד תקני בכל דגם שבו הדבר יתאפשר.

    יאריס, למשל, מוצעת עם מערכת ה"סייפטי סנס" של טויוטה אשר בין השאר מתריעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה או על התקרבות מסוכנת לרכב שמלפנים או למכשול – ואף בולמת את הכונית אוטומטית בהיעדר תגובה של הנהג.

    מערכת זאת הוצעה גם בדגם היוצא אולם מתיחת הפנים כוללת שדרוג לאותה מערכת אשר מאפשר כעת גם לזהות תמרורי מהירות. עם זאת, מערכת הבטיחות החשובה הזאת לא מוצעת בגרסת האבזור הבסיסית, סול, שמיועדת לציי רכב.

    מחיריה של יאריס נותרו, כאמור, ללא שינוי והם מתחילים ב-89 אלף ₪ לגרסה הידנית ברמת האבזור הבסיסית.

    אותה רמת גימור עם תיבת הילוכים אוטומטית מוצעת תמורת 101,000 ₪, ואילו גרסת האבזור הבסיסית ביותר שמיועדת ללקוחות פרטיים (סטייל) עולה 104,000 ש"ח.

    ברמת האבזור בלאק טופ יאריס עולה 107,000 ש"ח, ואילו הגרסה ההיברידית, שמוצעת ברמת אבזור סטייל, עולה 110,000 ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה יאריס המחודשת בישראל: יותר אבזור, אותו מחיר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.