• Ad
  • טויוטה טאקומה בנסיעה
    אלבר מרחיבה את דריסת רגלה בתחום היבוא המקביל ובקרוב תחל בשיווק טויוטה טאקומה - טנדר בממדים בינוניים. מחירו טרם נקבע
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'אלבר', חברת ההשכרה והליסינג מרחיבה את דריסת רגלה בתחום היבוא המקביל ובקרוב תחל בשיווק טויוטה טאקומה – טנדר בממדים בינוני שמיוצר בארה"ב. דגם ראשון נבחן בימים אלה לצורכי תקינה בישראל וששיווקו יחל בזמן הקרוב.

    טויוטה טאקומה חולק מרכיבים רבים עם היילקס המוכר ומחזיק כבר כמה שנים בתואר הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב של יצרן שאינו אמריקני. בשנה שחלפה מכר 155,000 יחידות והוא דורג חמישי ברשימת הטנדרים הבינוניים בארה"ב (טנדרים דוגמת, פורד F150, שברולט קולורדו, GMC קניון ואחרים).

    כמו פורד F150, שאינו מיובא על ידי היבואנית הרשמית, אלא ביבוא מקביל, כך גם טאקומה יגיע לישראל על ידי יבואן מקביל, אלבר. וכמו F150, זה קורה בשל אותן הסיבות: 1. שוק הטנדרים בישראל נשלט על ידי מנועי דיזל ולגרסאות אלה אין מנועי סולר אפילו לא כאופציה. 2. הם יקרים יותר ממקבליהם היפנים ואפילו מאחיהם הגדולים (כמו F350 או טויוטה טונדרה) היות והם לא מוגדרים כמשאיות ולא זוכים להקלות מס.

    דור חדש הוצג אחרי 11 שנים
    הדור הנוכחי הוצג ב-2004 ועבר מספר מתיחות פנים במהלך חיו כשהאחרון שבהן ב-2012. בתערוכת דטרויט האחרונה הוצג דור חדש, שלישי במספר. העיצוב החיצוני לא השתנה מהותית ומסתכם בחזית אגרסיבית יותר ובהדגשת בתי הגלגלים. תא הנוסעים עבר שינוי מהותי יותר וכעת מציע חומרים איכותיים יותר, בידוד טוב יותר ואבזור עשיר יותר כמו מסך מגע, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית לסמארטפון וגם מערכת בטיחות מתקדמות כמו מערכת התראה על עצמים בשטחים המתים.

    טויוטה טאקומה 2016
    טויוטה טאקומה 2016

    חידוש נוסף בדגם החדש הוא החלפת מנוע V6 בנפח 4.0 ליטר (236 כ"ס) ב-V6 בנפח 3.5 ליטר שהספקו טרם פורסם. בטויוטה מציינם שלמנוע מערכת הזרקת דלק כפולה עם שני מזרקים לצילינדר: האחד מזריק דלק ישירות לצילינדר והשני לסעפת היניקה (לפני השסתום). לטענת טויוטה בכך הצליחו לשפר משמעותית את זמינות הכוח וצריכת הדלק. גם תיבת ההילוכים הוחלפה וכעת נמצא שישה יחסי העברה במקום חמישה, והנה סיבה נוספת לשיפור בזמינות הכוח ובצריכת הדלק.

    המנוע הבסיס נותר כשהיה: ארבע צילינדרים בנפח 2.7 ליטר (159 כ"ס), אולם כעת הוא משודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים (כמו בדגם הבכיר) ולא ארבעה.

    בטויוטה גם מדברים על שילדה חזקה מבעבר, מתלים שונים עם מהלך ארוך יותר כשבגרסת TRD Off Road (אחת מרמות האבזור שמיועדת יותר לחובבי טיול השטח) גם נמצא מערכת בקרת שליטה לנסיעה בדרכי שטח שונים, בקרת זחילה (לנסיעה עד 8 קמ"ש), סיוע לזינוק בעליה ונעילת דיפרנציאל אחורי.

    שיווקו של טאקומה החדש יחל בארה"ב ברבעון השלישי השנה כדגם 2016, כך שבינתיים אלבר תתחיל בשיווק הדגם הוותיק. זה יגיע עם מנוע 2.7 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית בת ארבע מהירויות ועם קבינה כפולה. מחירו של הטנדר יפורסם בקרוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה טאקומה בדרך לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.