• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פרוייקט EuroNCAP פרסם את תוצאות מבחני הריסוק של יונדאי i10 ומרצדס C Class. למרות הציונים הטובים של מכונית המיני עדיף להימצא בעת תאונה במכונית הגדולה והמאובזרת יותר

    מכונית המיני של יונדאי, i10 , קיבלה ציון של ארבעה כוכבים במבחני הריסוק של פרוייקט EuroNcap שפורסמו אתמול.

    מרצדס C Class קיבלה את הציון המירבי של 5 כוכבים.

    לכאורה, ציון של ארבעה כוכבים לא נשמע כמו הצלחה גדולה במיוחד, אפילו עבור מכונית מיני קטנה ולא יקרה. למעשה, פרוייקט EuroNCAP מעלה באופן קבוע את הסטנדרטים שלו אחת לכמה שנים, לכן קשה יותר לקבל ציון של חמישה כוכבים כעת מאשר לפני שנה, ועוד יותר קשה ביחס למבחנים שבוצעו לפני מספר שנים.

    לגבי יונדאי i10 אומרים אנשי EuroNCAP ש"תא הנוסעים נותר יציב בריסוק החזיתי… התקבלה הגנה טובה לברכיים ולעצמות הירך של הנהג והנוסע… עם זאת, בדיקת המכונית אחרי הריסוק גילתה כי הדלת האחורית בצד הנפגע לא נסגרה באופן מלא… ההגנה על החזה בריסוק הצד דורגה כגבולית… ההגנה של המושבים הקדמיים מפני פגיעת "צליפת שוט" הייתה טובה, אבל הערכה גיאומטרית של משענות הראש האחוריות חשפה הגנה גבולית.

    בהגנה על הנהג והנוסע לצידו קיבלה המכונית 79%, בהגנה על ילדים במושבי בטיחות היא קיבלה 80%, בהגנה על הולכי רגל 71% וברמת האיבזור הבטיחותי 56%.

    לגבי מרצדס C Class אומרים אנשי EuroNCAP ש"תא הנוסעים נותר יציב בריסוק החזיתי… התקבלה הגנה טובה לברכיים ולעצמות הירך של הנהג והנוסע… בריסוק הצד התקבלה הגנה גבולית על הצלעות… ההגנה של המושבים הקדמיים מפני פגיעת "צליפת שוט" הייתה טובה, אבל הערכה גיאומטרית של משענות הראש האחוריות חשפה הגנה גבולית.

    בהגנה על הנהג והנוסע לצידו קיבלה המכונית 92%, בהגנה על ילדים במושבי בטיחות היא קיבלה 82%, בהגנה על הולכי רגל 77% וברמת האיבזור הבטיחותי 70%.

    סדרת תוצאות נוספת של פרוייקט זה תפורסם בחודש הבא.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חמישה כוכבים למרצדס C קלאס, ארבעה ליונדאי i10

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.