• Ad
  • גזרת רכבי השטח מתחממת עם הגעתו הצפויה של פורד ברונקו שיוצע בגרסאותיו החזקות, המאובזרות והקרביות ביותר. והמחיר? ראש בראש מול דגמי הרנגלר רוביקון.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עכשיו זה רשמי. רכב השטח המסקרן של פורד בדרך לישראל. לפני כשבועיים הודיעה דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, כי תתחיל לשווק את פורד ברונקו ותפתח את רשימת ההזמנות לקהל הרחב באתר אינטרנט ייעודי ב-3 באוגוסט. כעת, מספר ימים לפני תאריך היעד, פרסמו אנשי דלק מוטורס את המפרטים המלאים וגם את הנתון החשוב והמעניין: תג המחיר.

    כצפוי, המחיר לא זול, וזה גם מכיוון שהכלי מתייצב אצלנו עם המנוע החזק בהיצע (2.7 ליטר V6 כפול מגדשים שמספק 330 כ"ס) ובשלוש גרסאות קרביות ומאובזרות שמחיריהן בארה"ב נעים בין 40 ל-47 אלף דולר לפני תוספות. כדי לקבל את המםפתחות שלו כאן תצטרכו להיפרד מסכומים שנעים בין 385 אלף ש"ח ועד 450 אלף ש"ח, ולא במפתיע זה מציב אותו "ראש בראש" מול האייקון שבדמותו הוא נוצר: ג'יפ רנגלר רוביקון.

    עוד ב-TheCar:
    הסוס הבועט: ההיסטוריה של פורד ברונקו -חלק 1
    הסוס הבועט: ההיסטוריה של פורד ברונקו – חלק 2

     

    מספר היחידות שהוקצו לישראל לא גדול, וגם זאת סיבה טובה מבחינת היבואנית להתמקד במכירת גרסאות יקרות ורווחיות, וסיבה נוספת היא שזה אמור לסייע למיצובו כסוג של סמל סטטוס. צריך לזכור, עם זאת, שבעוד ש'רנגלר' לדורותיו וגלגוליו משווק בעולם וגם אצלנו מזה עשרות שנים, 'ברונקו' מעולם לא יובא ארצה באופן רשמי וסדיר ויחידות בודדות ממנו שימשו אצלנו יודעי ח"ן לאחר שיובאו ביבוא אישי במהלך השנים.

    ברונקו, כאמור, מוצע כאן עם המנוע החזק וזה מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 יחסי העברה, בתצורת 2 או 4 דלתות ושתיהן עם גג קשיח פריק בצבע אפור, ועם סרן אחורי DANA 44. ברונקו יוצע ברמת האבזוור הגבוהה ביותר – Lux – שכוללת חבילה מלאה של מערכות בטיחות אקטיביות (בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה בשטחים מתים) וחלק מן הפיצ'רים האלה לא מוצעים בחלק מגרסאות האבזור של רנגלר. לכל אחת משלוש הגרסות – Outer Banks, WildTrack ו-BadLands יש אבזור ומאפיינים טכניים שונים לשטח.

     

     

    גרסת Outer Banks מתאפיינת במערכת הנעה כפולה עם שילוב אלקטרוני ויחס העברה נמוך,  מערכת GOAT השולטת על כיול המנוע, מערכת העברת הכוח ובקרות האחיזה, ריפודי עור וצמיגים בקוטר 32 אינטש. גרסה זו תוצע במרכב 2 דלתות במחיר של 385 אלף ש"ח כאשר עבור גרסת ה-4 דלתות נדרשת תוספת של 20 אלף ש"ח.

    גרסת WildTrack מגיעה כבר עם מערכת הנעה כפולה משודרגת המחלקת את הכוח באופן אקטיבי, סרן קדמי מחוזק, שלוש נעילות דיפרנציאל בולמי זעזועים של בילשטיין, צמיגי M/T 35 אינטש וחישוקי 17 אינטש עם מנגנון Beadlock למניעת בריחה. גם גרסה זו מגיעה במרכבי 2 ו-4 דלתות כשהמחיר מתחיל ב-415 ו-435 אלף ש"ח בהתאמה.

    בפסגה מוצעת גרסת BadLands, הכוללת מאפיינים טכנים דומים ל-WildTrack מבחינת השלדה ומערכת ההנעה, אך מגיעה עם צמיגי A/T בקוטר 33 אינטש, מיגון תחתון מלא, ניתוק למוט המייצב מלפנים ורצפת גומי הניתנת לשטיפה. גרסה זו מגיעה רק במרכב 4 דלתות עם תג מחיר של 450 אלף ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חם בשטח: פורד ברונקו בדרך לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.