• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אולוף פרסון, מי ששימש כמנכ"ל חטיבת המשאיות של וולוו בארבע השנים האחרונות, מפנה את מקומו למרטין לונדסטנט, מי שהיה עד לאחרונה מנכ"ל המתחרה הגדולה ביותר של החברה

    מרטין לונדסטנט - עבר מסקאניה לוולוו
    מרטין לונדסטנט – עבר מסקאניה לוולוו

    חם בשוודיה: וולוו משאיות מודיעה על חילופים בדרגים הגבוהים ביותר של חטיבת הרכב הכבד של החברה.
    אולוף פרסון, ששימש כמנכ"ל בארבע השנים האחרונות מפנה את מקומו למרטין לונדסטט, מי שהיה עד ממש לאחרונה מנכ"לה של סקאניה, המתחרה הגדולה ביותר של וולוו.

    בוולוו הכחישו בתקופה האחרונה ידיעות שונות בתקשורת בדבר החלפתו הצפויה של פרסון וציינו כי לזכותו הישגים רבים כמו התייעלות שהובילה למכירת אגפים ונכסים שונים שהפריעו לחברה להתמקד ברכב כבד ואפשרו חסכון של מעל ל-3.5 מיליארדי דולרים. כמו כן, פרסון עמד בראש פרויקט מיוחד של ארגון פונקציונלי חדש שסלל את הדרך לחיסכון בעלויות של 1.8 מליארד דולרים והיה גם מי שהוביל את הדרך לחתימת הסכם עם Dongfeng, אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בסין.

    עם זאת ולמרות שעמד מאחורי פרויקט פיתוח הדור החדש של סדרת דגמי ה-FH, בוולוו ככל הנראה לא עמדו בפיתוי ובהזדמנות להעסיק את לונדסטט לאחר שזה עזב את סקאניה לפני זמן מה.

    קרל הנריק, יו"ר מועצת המנהלים של וולוו, הסביר את המהלך: "לאחר שלוש שנים של התמקדות בחידוש ליין המוצרים, התייעלות וארגון מחדש, קבוצת הרכב הכבד של וולוו נכנסת לשלב חדש עם פוקוס על צמיחה ושיפור הרווחיות – משימות בהן למרטין לונדסטט, עם 25 שנות ניסיון מוכח בפיתוח, ייצור ומכירות בתעשיית הרכב הכבד, יש הרבה מה לתרום".

    לונדסטט, המפורסם בסגנון המנהיגות הסוחף שלו, הצטרף לסקאניה בשנת 1992 כחניך לאחר קבלת תואר שני בניהול תעשייתי וטכנולוגי. בתקופת הביניים עד לכניסתו הרשמית של לונדסטט לתפקידו החדש בוולוו, היצרנית השוודית מינתה את יאן גורנדר למנכ"ל זמני.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חילופים במשקל כבד: מנכ"ל סקאניה עובר לוולוו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.