• Ad
  • ימאהה MT-07 מלפנים
    יבואנית ימאהה החלה בשיווק שני כלים חדשים: טריסיטי - קטנוע תלת חדש, ואופנוע MT-07 בגרסה בעלת הספק מופחת המתאימה לבעלי רישיון ביניים (A1)
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מטרו מוטור, יבואנית ימאהה, החלה לשווק בישראל שני כלים חדשים: טריסיטי –  קטנוע תלת גלגלי חדש ו-MT-07 בגרסה בעלת הספק מופחת המתאימה לבעלי רישיון ביניים (A1).

    טריסיטי הוא קטנוע ראשון בסדרה שימאהה מכנה 'LMW models' (ר"ת: Leaning Multi Wheel) והסדרה כולה היא חלק מקונספט שנקרא 'ניו מוביליטי'. לטענת ימאהה רבים מתושבי ערים גדולות היו מוכנים לעבור לכלים דו-גלגליים, אלא שהסיכון שברכיבה מהווה עבורם חסם מכריע. סדרת הכלים החדשה של היצרנית, שתכלול כלים תלת וארבע גלגלים, נועדה לענות על מימד הבטיחות שחסר בכלים דו-גלגליים מסורתיים.

    ימאהה טריסיטי הוצג בתערוכת מילאנו 2013 ותוכנן מאפס כתלת-גלגלי. יש לו שני גלגלים מלפנים (14 אינץ') ואחד מאחור (12 אינץ') ולדגם המשווק בישראל מנוע 125 סמ"ק (11 כ"ס) ומשקל של 152 ק"ג (רטוב). מחירו מהזולים שבין קטנועי התלת ועומד על 23,000 שקלים בלבד.

    אופנוע חדש לבעלי רישיון ביניים

    בחודש שעבר (ובאיחור של כחצי שנה) עדכן משרד התחבורה את דרגות הרישיון של רוכבים בהתאם לנהוג באירופה. ובכך נפרץ החסם שמנע מיבואני כלים דו גלגלים להציע בארץ כלים חזקים יותר (עד 47.5 כ"ס במקום 33 כ"ס).

    דוקאטי כבר הודיעה כי היא מתחילה בשיווק 'מונסטר 821' החדש (אח קטן ל'מונסטר 1200 שהושק בישראל השנה) ולאחרונה הודיעה מטרו מוטור על שיווק ימאהה MT-07 בהספק מופחת.

    ימאהה MT-07 הוא אופנוע נייקד עם מנוע טווין בנפח 689 סמ"ק וכבר משווק בישראל בהספק של 75 כ"ס. הוא מציע שלדת אלומיניום, זרוע אחורית א-סימטרית, משקל של 164 ק"ג יבש (179 ק"ג רטוב), בלמי דיסק כפולים מלפנים בקוטר 282 מ"מ ועוד. הגרסה מופחתת ההספק שמתאימה לבעלי רישיון ביניים (A1), זהה לגרסה "הרגילה" בכל פרמטר, גם במחיר שעומד על 59,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חדש בישראל: ימאהה טריסיטי ו-MT-07

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.