• Ad
  • זה היה צפוי: התנגש בעץ בזמן ששיחק ב"פוקימון גו"

    תאונת דרכים ראשונה בעקבות המשחק שמשגע את העולם: צעיר שרצה ללכוד כמה שיותר יצורים וירטואליים החליט לשאול לצורך כך את הרכב של אחיו. במקום פוקימונים הוא מצא עץ גדול בצד הדרך
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Pokémon Go 2 (1)בשבועות האחרונים העולם התחרפן. יותר מ- 50 מבלים נרצחו במועדון של הקהילה הגאה בפלורידה, בריטניה עזבה את האיחוד האירופי, פיגוע הרעיד את נמל התעופה בטורקיה, רצח שוטרים זעזע את דאלאס, דריסה המונית השביתה את חגיגות יום הבסטיליה בניס ואפילו היה גם ניסיון הפיכה כושל אחד באנקרה, אך מה כל אלה לעומת שיגעון ה"פוקימון גו" שכובש את העולם בסערה ושולח מיליוני אנשים לצאת למסעות לכידת פוקימונים?

    אמנם יש משהו חיובי במשחק הזה, המעודד את דור בטטות הכורסה שגדל כאן להפעיל עוד כמה איברים בגוף מעבר לאצבעות על מסך המגע של הסמארטפון, אף מאידך היו גם מי שמיהרו להתריע וטענו כי בסביבה שאינה סטרילית שימוש במשחק החדש עלול להיות מסוכן מאוד ולגרום לתאונות כתוצאה מהיסח דעת של הולכי רגל או חמור מכך, של נהגים העסוקים בחיפוש אובססיבי אחר אותם יצורים וירטואליים.

    בסוף השבוע זה קרה ובאזור ניו יורק התרחשה התאונה הראשונה המיוחסת למשחק כשצעיר בן 28 שתר אחר פוקימונים מצא במקומם עץ גדול בו התנגש בעוצמה.
    מסתבר שהצעיר החליט לצאת למסע לילי ללכידת פוקימונים וכדי להיות יעיל ולכסות שטחים גדולים החליט לקחת בהשאלה, מבלי לבקש רשות, את הרכב שאחיו הקטן טיפח ושיפץ.
    כשהדבר נודע לאח, זכארי קארי בן ה-20, זה כבר היה מאוחר מדי וההונדה אקורד שרכש מכספי עבודתו הראשונה הייתה כבר במצב צבירה שונה לגמרי עם פרונט מרוסק, שמשה סדוקה וכריות אוויר פתוחות. צייד הפוקימונים, אגב, לא נפגע.

    קארי, שהשקיע ששיפץ ותיקן את הרכב הישן במשך קרוב לשנה, אמנם שמח שאחיו לא נפגע בתאונה אך במקביל כעס עליו על שעשה שימוש לא אחראי ברכב שכה טיפח.
    מאחר שלרכב הישן לא היה ביטוח מקיף האח הקטן החליט לנצל את התהודה הרבה לה זכה המקרה כתאונת הפוקימון גו הראשונה בעולם ופנה לציבור בקמפיין מימון המונים באתר GoFundMe במטרה לאסוף מספיק כסף לשיקום המכונית.

    על אף שכמעט אין אדם שלא מבין את הסכנות הגדולות הכרוכות בנהיגה מוסחת, במבחן המציאות כמעט כל האנשים עושים שימוש בסמארטפון בעת נהיגה ונראה כי הדרך האפקטיבית היחידה למנוע את השימוש המסוכן, שעל פי הערכות מתונות אחראי ל-30 אחוז מהתאונות המתרחשות בכבישים, היא לדרוש בחקיקה מספקיות הסלולר להשבית תקשורת נתונים למכשירים באופן אוטומטי בעת נסיעה במהירות של מעל ל-20 קמ"ש,והדרך היחידה למנוע את תאונת הפוקימונים הבאה היא להפציר בחברת "נינטנדו" שפיתחה המשחק להגביל את השימוש בו בעת תנועה בקצב מהיר מהליכה.

    Pokémon Go crash (1)

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.