• Ad
  • ורסטאפן יזנק ראשון במונאקו. חטף מאלונסו את הפול פוזישן ברגע האחרון
    מרוץ הרחובות המפורסם ביותר בעולם סיפק את הסחורה עוד לפני שהוזנק. היום יהיה מבחן ראשון למכונית המחודשת של מרצדס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בתום יום גדוש דרמות, ומקצה זמנים מותח מאין כמותו, קבע מקס ורסטאפן של רד בול את זמן ההקפה המהיר ביותר במסלול הרחובות של מונקו, והיום (א') הוא יזנק מן המקום הראשון.

     

    ורסטאפן יזנק ראשון במונאקו. חטף מאלונסו את הפול פוזישן ברגע האחרון

     

    שניות מעטות קודם לכן היה זה פרננדו אלונסו שקבע את הזמן הטוב ביותר עם האסטון מרטין שלו, אבל מי שסיפק את ההפתעה הגדולה ביותר בינתיים הוא אסטבן אוקון מ'אלפין' שיזנק היום שלישי, בין השאר בגלל דרמה נוספת. שארל לקלר, הפייבוריט המקומי והנהג המוביל של פרארי, קבע אמנם את הזמן השלישי הטוב ביותר במקצה הדרוג אלא שלרוע מזלו הוא יזנק היום רק מן המקום השישי לאחר שנענש על כך שלא אפשר ללנדו נוריס של מקלארן לעקוף אותו.

    בסשן הפכפך, שסיפק דרמה ומתח עד לשנייה האחרונה, קבע ורסטאפן את הזמן הטוב ביותר אבל רק ב-0.084 שניות לפני פרננדו אלונסו. כך שלל ההולנדי מהספרדי את מה שיכול היה להיות הפול פוזישן הראשון שלו מאז עונת 2012.

    במונקו ישנה לסדר המקומות בזינוק משמעות כבדה במיוחד, מפני שעל המסלול הצר וההדוק הזה הסיכוי הגדול ביותר של נהג לעקוף נהג אחר הוא אם המכונית הנעקפת מעורבת בתאונה או מתקלקלת, או בעקבות טעות נהיגה.
    וזה בדיוק מה שקרה לסרג'יו פרז, חברו של ורסטאפן לקבוצת רד בול. דווקא על אחד המסלולים החביבים עליו במיוחד הוא התרסק אל תוך הקיר ממש בתחילת המקצה. פרז נכנס מהר מדי לפנייה ואיבד שליטה באופן שגרם נזק משמעותי לצד השמאלי של ה-RB19 שלו. הוא נאלץ לפרוש ממקצה הדירוג והיום יזנק מן החלק האחורי של הגריד.

    גם לואיס המילטון הצליח לאבד את המרצדס שלו אתמול אם כי זה קרה בשלב מוקדם יותר, ובאופן פחות דרמטי ולכן ההשפעה פחות משמעותית. גם כך – מי שריכזו את רוב תשומת הלב ביומיים האחרונים היו המילטון וג'ורג' ראסל מפני שמרצדס התייצבה במונקו עם מכונית מאד משודרגת ונתלו בה המון תקוות.

    השינויים המשמעותיים ביותר במכונית המחודשת של מרצדס הם מתלה קדמי שתוכנן מחדש, ושורת שיפורים אירודינמיים שבעקבותיהם המכונית נראית כעת שונה מאד. בסיכום היום זה הספיק כדי להציב את המילטון – אחד הנהגים הבולטים ביותר במונקו ומי שתמיד נראה שם כאחד שמרגיש הכי בבית בעולם – רק במיקום החמישי, לאחר שהשיג את הזמן השישי בטיבו. עד כמה ערערה ההחלקה של המילטון את הנכונות שלו לקחת סיכונים במונקו? קשה לדעת אבל זה מוכיח שגם למרוץ המשעמם ביותר יש פוטנציאל לספק היום אקשן והפתעות.

     

    ורסטאפן יזנק ראשון במונאקו. חטף מאלונסו את הפול פוזישן ברגע האחרון

     

    שני נהגים שהפתיעו אתמול לטובה הם ראשית לכל אסטבן אוקון מ'אלפין'. בסיומם של יומיים ראשונים פחות מוצלחים הוא הצליח ברגע האמת, ממש לפני סוף המקצה, להשיג זמן מעולה. כך, בזכות העונש של לקלר הוא הוקפץ למיקום שלישי בזינוק וככל שיצליח לשמור עליו הוא יוכל להשיג את אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלו ובהיסטוריה של אלפין. הראשון שינסה לערער את ההישג הזה היום הוא קרלוס סיינז, הנהג השני של פרארי, שהשיג את הזמן החמישי הטוב ביותר ולכן יזנק רביעי, בצמוד לאוקון.

    הפתעה נוספת במהלך היומיים האחרונים רשמו מקלארן ונוריס עם זמני הקפה מעולים בפרקטיס, אם כי בסופו של דבר נוריס יזנק היום רק מן המקום העשירי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ורסטאפן יזנק ראשון במונאקו. חטף מאלונסו את הפול פוזישן ברגע האחרון

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.