• Ad
  • וולוו השיקה בישראל את המתחרה שלה לפלח השוק של קרוסאוברים קומפקטיים. הקלפים החזקים: פלטפורמה מודרנית ורמת בטיחות גבוהה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מאיר, יבואנית וולוו לישראל, חנכה היום (ג') את אולם התצוגה החדש שלה בהרצליה פיתוח, ביחד עם השקת הקרוסאובר החדש של היצרנית השבדית – XC40.

     

     

    הקרוסאובר החדש במשפחת דגמי וולוו מבוסס על הפלטפורמה המודולרית הקטנה, והחדשה, של וולוו-ג'ילי, אשר תהווה בסיס לכל המכוניות הקטנות של וולוו ושל המכוניות הבינוניות מקבוצת ג'ילי הסינית, כולל המותג החדש שלה – 'לינק אנד קו'.

    XC40 הוא קרוסאובר פרימיום בגודל קומפקטי אשר מתמודד מול אאודי Q3, ב.מ.וו. X1 ומרצדס GLC, ובהשוואה אליהם הוא מוצע במחיר ממוצע לקטגוריה (בין 240 ל-300 אלף ש"ח) אך עם רמת אבזור גבוהה יותר.
    בשלב ראשון מוצע XC40 עם שני מנועי טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר אשר מספקים 190 (דגם T4) ו-247 כ"ס (דגם T5), ובעתיד צפויים גם דגם היברידי מלא וגם דגם היברידי קל.
    למעט בקרת שיוט אדפטיבית, שמוצעת רק ברמות האבזור הגבוהות (מומנטום פלוס ו-R דיזיין), כל המכוניות מצוידות בסט מלא של מערכות בטיחות וסיוע לנהג אשר כולל בין השאר מערכת בלימה אוטונומית, התרעה אקטיבית מפני סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת ערנות, והתרעת התנגשות בהולכי רגל ורוכבי אופניים עם בלימה אוטונומית.

    האבזור הבסיסי כולל גם מסך מגע מרכזי מרשים בגודל 9 אינטש, מערכת שמע מקורית עם 8 רמקולים, טעינה אלחוטית לטלפונים, בקרת אקלים, כיוון מושב חשמלי, פנסי LED, חישוקי 18 אינטש, ניטור איכות האוויר ועוד.
    הגרסה עם המנוע הבסיסי מוצעת בשלוש רמות אבזור ומחיריה נעים בין 240 ל-280 אלף ש"ח, וגם גרסת ה-247 כ"ס מוצעת בשלוש רמות אבזור ומחיריה נעים בין 280 ל-300 אלף ש"ח.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    וולוו XC40 בישראל: 240 עד 300,000 ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.