• Ad
  • אמריקאי עם הרבה זמן פנוי החליט שהוא חייב לבנות כלי תחבורה אישי לא שגרתי, ובזמן שאופניים חשמליים וקורקינטים כבשו את רחובות הכרך וסקייטבורד מעופף אמיתי עוד לא ממש נראה בסביבה, הוא הסתגר בסדנה שלו ובסופו של דבר חשף סט רגליים מכניות המונעות בעזרת מקדחה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    walkmacine14בשנים האחרונות אנחנו עדים לשלל המצאות ופיתוחים הקשורים לכלי תחבורה אישיים קומפקטיים, מהסגווי שמפתחיו הבטיחו שישנה את פני העולם ועד לקורקינטים חשמליים סינים זולים שזוכים לפופולריות עצומה ברחובות הכרך.

    כל כלי מביא פרשנות משלו למשימה, אך המשותף לכל מגוון הכלים הוא מן הסתם שימוש בגלגלים לתנועה. אין ספק שהמצאת הגלגל, ככל הנראה באלף החמישי לפני הספירה, הייתה הבסיס לעולם התחבורה המודרני כפי שאנו מכירים אותו היום, אבל יתכן שהיה ניתן גם ללכת בדרך קצת שונה, כפי שמוכיח איזי סוואן בפיתוח האחרון שלו.

    סוואן, אמריקאי גדול מימדים עם הרבה זמן פנוי, אוהב להסתגר בגראז' המרווח של ביתו ובשני העשורים האחרונים פיתח אובססיה לתכנון ולבניית כל מיני מכונות מקוריות אשר מונעות בכוחה של מברגה חשמלית.
    אחרי מכסחת דשא, "בימבה" ועוד אין סוף כלים המונעים על ידי מברגות ומקדחות, סוואן החליט ללכת על משהו מקורי במיוחד: כלי תחבורה אישי שבמקום גלגלים יעשה שימוש ברגליים מכניות שיונעו, כפי שאתם יכולים לנחש, על ידי מברגה.

    את ההשראה למבנה ולעיצוב הרגליים המיוחדות סוואן קיבל מאמן הולנדי בשם תיאו ינסן שתכנן מפרקי רגליים עם יכולת תנועה מלאה, שמזכירים מפרקי רגליים אחוריים של חתול או כלב, בזכות השראה שקיבל מסקיצות של לאונרדו דה וינצ'י.
    בעוד שינסן בנה את המפרקים כחלק מפסל קינטי שזז בכוח הרוח, סוואן החליט, כאמור, ללכת על משהו הרבה יותר פרקטי ושימושי.
    המוצר הכסוף המוגמר נראה כעשוי ממתכת, אולם למעשה מדובר בחיתוך מדויק וגילוף של עץ. צמד הרגליים האחוריות מחובר לשלדת עץ הכוללת משטח עמידה לנוסע וצמד גלגלים קטן.

    walkmacine13

    בעזרת גיר הכולל כמה גלגלי שיניים, דיפרנציאל המחלק את הכוח בין הרגליים ומברגת DeWalt נטענת 20 וולט שניתן לרכוש בקצת יותר מ-1,000 שקלים בסניף 'עשה זאת בעצמך' הקרוב לביתך, הדבר הזה זז בצורה לגמרי לא רעה.
    אמנם פוזיציית הרכיבה לא נראית נוחה במיוחד וגם המהירות לא ממש גבוהה, אבל, בהעדר סקייטבורד מעופף כמו שהבטיחו לנו ב"בחזרה לעתיד", זה כנראה כלי התחבורה האישית הכי קולי בסביבה.

    עוד ב-TheCar:
    העתיד כבר כאן? לקסוס חושפת סקייטבורד שלא צריך גלגלים
    המכונית מ"בחזרה לעתיד" הגיעה לבית המשפט

     

     

     

    walkmacine12

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    התחליף לסקייטבורד המעופף? רגליים מכניות חשמליות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.