• Ad
  • למרות המצב והקיפאון בשוק הרכב, פיג'ו 2008 החדשה מושקת בישראל באופן וירטואלי ותאפשר התרשמות, ליווי ורכישה מלאה באופן מקוון. המחיר: החל מ-128 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים


    משבר קורונה הכניס את שוק הרכב לטלטלה ואי ודאות, אבל בקבוצת 'לובינסקי', יבואני פיג'ו-סיטרואן,  מנסים לשדר "עסקים כרגיל". היום, ב"מסיבת עיתונאים וירטואלית", הושקה פיג'ו 2008 החדשה, שהוצגה לראשונה בעולם בקיץ שעבר.

    "מסיבת העיתונאים" בוצעה באמצעות שירות Zoom, בועידה מצולמת, וזאת בלי לראות, לחוש או לשבת בתוך כלת השמחה. כמובן שגם לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במכונית לא יוכלו לראות אותה פנים אל פנים, היות שההנחיות הממשלתיות ברורות, והאולמות סגורים.

     



    בצוק העיתים מועברת גם המכירה לאינטרנט, שיטה שכבר קיימת בעולם אך ללא ספק תתחזק משמעותית בעקבות משבר קורונה העולמי, ולקוחות יוכלו לבצע את תהליך הרכישה כולו באופן מקוון. באתר אינטרנט שהוקם במיוחד אפשר לקבל מידע מלא אודות הרכב, לצפות בסרטוני וידאו שאמורים לדמות נסיעת מבחן (לפחות בקטע האינפורמטיבי ולא החווייתי), ולנהל שיחת וידאו עם נציג מכירות ש"יסגור את הפינות". לאחר מכן, באזור ייעודי אחר, אפשר לאפיין את הרכב (בחירת צבע ואיבזור משלים) ולהשלים את הרכישה והתשלום באמצעות כרטיס אשראי.

    עד עתה בוצע שיווק דיגיטלי על ידי 'לובינסקי' ויבואני רכב אחרים באופן חלקי ועם מבחר מצומצם של דגמים, והסתכם בעיקר בביצוע ההזמנה דרך האתר. שיטה זאת פנתה בעיקר לקהל צעיר שמורגל ברכישה ברשת ולא מרגיש את הצורך "לבעוט בצמיגים". עם 2008 אין ברירה אחרת אלא לבצע רכישה וירטואלית, ולא מן הנמנע שהיא תורחב בקרוב לכלל דגמי פיג'ו, סיטרואן ואופל, כמו גם אצל יבואניות אחרות. כך ישמש משבר קורונה כזרז לשינוי הרגלי צריכה.

     

    ומה עם המכונית?

    הדור החדש של פיג'ו 2008 מבוסס על הפלטפורמה המודולרית הקטנה והחדשה של קבוצת פיז'ו-סיטרואן שמשמשת בין היתר גם את פיג'ו 208 ואופל קורסה החדשות, כמו גם את DS3 קרוסבק, ומאפשרת להציע גרסאות הנעה חשמלית מלאה. גרסה חשמלית של פיג'ו 2008 כבר הוצגה, אך השבתת המפעלים בעקבות הקורונה דחו את תחילת מועד ייצורה לרבעון האחרון של השנה. אלינו לישראל, היא תגיע רק בתחילת 2021 במקרה הטוב.

    בינתיים מגיעה פיג'ו 2008 לישראל עם שתי יחידות הנעה: מנוע ה-1.2 ליטר טורבו התלת-צילינדרי המוכר של קבוצת PSA  בהספק של 130 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בעל הספק זהה, אך נתון מומנט עדיף (30.6 קג"מ לעומת 23.4 במנוע הבנזין). שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה.

    פיג'ו 2008 תשווק בישראל בשתי רמות אבזור, והבסיסית ביניהן נקראת "אקטיב" וכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע משולבת במצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה משתנה, חיישני גשם ותאורה, פנסי LED קדמיים וחישוקים קלים. מפרט אבזור הבטיחות כולל מערכות בלימת חירום אוטונומית, תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים והתרעת עירונות לנהג.

     



    רמת האבזור הבכירה נקראת "פרימיום" ותוצע רק עם מנוע הבנזין ברמת גימור זו משודרג אבזור הבטיחות והיא מצוידת ב-8 כריות אוויר במקום 6 כריות בדגם הבסיס, מערכת בלימת חירום אוטונומית משודרגת עד למהירות של 140 קמ"ש, מערכת לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית.  גרסה זו גם יכולה להתהדר בחמישה כוכבי בטיחות לעומת 4 בלבד ברמת גימור "אקטיב" בזכות העובדה שהיא מצוידת גם בראדר. מעבר לשדרוג בבטיחות, מצוידת גרסת הפרימיום גם בבקרת אקלים, מפתח חכם מלא, בלם יד חשמלי, משטח טעינה לטלפון הסלולרי וחישוקים בקוטר "17.

    מחירי פיג'ו 2008 ממצבים אותה בפלח היותר יקר של קבוצת הקרוסאוברים העירוניים. ברמת גימור "אקטיב" עומד מחירה על 128 אלף ש"ח לדגם הבנזין ו-130 אלף ש"ח לדגם הדיזל, כאשר ברמת גימור "פרימיום" המוצעת רק עם מנוע הבנזין עומד מחיר המכונית על 135 אלף ש"ח. במהלך תקופת ההשקה תינתן הנחת מזומן בגובה 5,000 ש"ח על כל הדגמים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    השקה בימי קורונה: פיג'ו 2008 בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.