• Ad
  • השילוש החשמלי של מיצובישי

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שני ג'יפים ומיניוואן מסמלים את העתיד ההיברידי של מיצובישי, ואת החלפת מגוון הדגמים המוכרים לנו כיום

    בתערוכת טוקיו הקרובה, שתיפתח לקהל ב-22 בנובמבר, תהיה התצוגה של מיצובישי גדושה בשלושה דגמים היברידים חשובים, אשר מסמנים את העתיד שלעברו מכוונת היצרנית.
    שלושת הדגמים, עדיין בתצורות קונספט, מתארים את הדורות הבאים של פאג'רו, ASX ושל המיניוואן גראנדיס. מה שחשוב בהם יותר מכל הוא השילוב של הנעה היברידית, וזאת לנוכח ההבטחה של מיצובישי שהנעה אלטרנטיבית עומדת להיות "סימן ההיכר הגנטי" של החברה מעתה והלאה.
    דגם התצוגה GC-PHEV, שמייצג את מחליפו של פאג'רו הנוכחי ומציג מבעוד מועד את קווי המתאר העתידיים שלו, הוא ג'יפ בגודל מלא עם מערכת היברידית-נטענת.  דגם התצוגה מונע באמצעות מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר המוגדש באמצעות מגדש-על שמחובר לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, וזו מעבירה את כח המנוע אל הגלגלים האחוריים בלבד. מנוע חשמלי רב עוצמה אחראי על ההנעה הקדמית, וראשי התיבות GC של דגם הקונספט הן קיצור של "גראנד קרוזר".
    לפלח השוק של ג'יפונים קטנים דוגמת ASX מכינה מיצובישי כלי שיתבסס על דגם התצוגה XR-PHEV אשר לפחות בינתיים נראה דומה לקרוס-אובר בין ג'יפון לבין מכונית ספורט-קופה.
    גם ג'יפון זה מכיל מערכת היברידית-נטענת, אך זו קטנה יותר ומיועדת לטווחים קצרים יחסית. XR מונע באמצעות מנוע בנזין מוגדש-טורבו בנפח 1.1 ליטר שאליו משודך מנוע חשמלי רב-עוצמה. ראשי התיבות של שמו מסמלים "קרוס-ראנר".
    במיצובישי חפצים להעלות את ASX  שלהם ליגה מבחינת המתחרים הפוטנציאליים שלו, ובמקום להתמודד בפלח העממי הם מכוונים לעבר ריינג'-רובר 'אבוק' – אם לא במחיר אז לכל הפחות בעיצוב.
    דגם התצוגה השלישי של מיצובישי בטוקיו נקרא פשוט "AR", ואמור לייצג קרוס-אובר בין ג'יפון לבין מיניוואן, כלומר כלי בעל יכולות שטח כאלה או אחרות אבל כזה שלא יוותר על מרחב להסעת שבעה נוסעים.
    מכונית הקונספט הזאת חולקת את מנוע הבנזין מוגדש-הטורבו בנפח 1.1 ליטר של XR, אבל המערכת ההיברידית שלה היא הקלה מכולן, ומכונה על-ידי מיצובישי "מיקרו-היבריד". ככל הנראה זו לא נועדה לעשות הרבה בכל הקשור להנעה עצמה אלא רק מסייעת לאגירת אנרגיה וחסכון בדלק וזיהום אוויר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.